Negativ rfsu test!!!! Men gravid likevel????????

<3mor-til-verdens-beste<3

Flørter med forumet
Noen som har testet negativ med rfsu testen, men likevel var gravid?? Jeg gjorde det i dag tidlig! Er under en uke til ikm ( 5 dager) og da skulle jo den være 99% sikker :/ Men føler meg gravid, har det helt likt som jeg hadde det med førstemann!!
 
Har du testet positivt med noen annen test da?

Du må tenke over at ikke alle tester positivt så tidlig. Men de som kan det, vil få et positivt resultat med de testene som reklamerer med det. MYE kan skje på de 5 dagene du har igjen til IKM.. Test på IKM du, for da skal du kunne stole på svaret...

Lykke til
 
Har bare prøvd denne ene testen! Var så spent så klarte Ikke å vente! Men får vel bare vente å se om noen dager da :)
 
Jeg har følt meg gravid mange ganger, men har aldri vært gravid da..   

Test dagen etter du skulle hatt mensen, da er det mer rett svar! :)
 
Ja får bare vente noen dager til :)
 
Sist jeg var gravid testet jeg også med RFSU-testen fordi den skulle være sikker så tidlig.  Jeg testet først 9dpo (altså 5 dager før ikm), men den var negativ.  Jeg følte meg veldig gravid, og hadde trifasisk temperaturdiagram, så jeg var ganske sikker på at jeg var gravid.  Syntes at alt rundt meg (til og med mine egne barn) stinket, og var kvalm.  Testet på nytt 12 dpo (to dager før ikm) - også med RFSU, og fikk negativ igjen.  Ble veldig skuffet og lei meg, for jeg var helt sikker på at jeg var gravid.  Undersøkte i datamaterialet til fertilityfriend.com og så fra deres forskning at de som tester negativt før 11dpo har stor sjanse for å likevel være gravid.  Tester du derimot negativt også 12dpo synker sjansene / sannsynligheten dramatisk.  Statistisk sett var det dermed liten sjanse for at jeg skulle få positivt svar senere, men likevel følte jeg meg dønn gravid.

Testet på nytt 15 dpo (en dag etter ikm) med CB, og den viste gravid.

så det går absolutt an!

Krysser fingrene :)
 
Så bra :) da krysser jeg fingrene for at det samme vi skje meg ;) har tittet litt rundt på nettet og det er faktisk en del som har opplevd det samme som deg! Testen er tydeligvis ikke bra som det står! Skal ikke teste med den igjen :)
 
Så bra :) da krysser jeg fingrene for at det samme vi skje meg ;) har tittet litt rundt på nettet og det er faktisk en del som har opplevd det samme som deg! Testen er tydeligvis ikke bra som det står! Skal ikke teste med den igjen :)
 
Testet negativt med den forrige mandag, neg med clearblue sist onsdag, & pos idag m/ test fra billigetester.no. Men jeg er 7u i morgen...
De siste 3 gangene jeg følte med gravid, men testet neg på urin, og svakt utslag på hcg, mistet jeg mellom uke 5 og 6.

Jeg hadde tatt en ny test på IKM om jeg var deg.. Gir nok mer korrekt svar.. Lykke til!
 
Sniker fra juli-forumet, men må bare få delt min erfaring her. RFSU testen er 99% sikker fra ikm dagen, ikke 5 dager før. Jeg tok hcg blodprøve på sykehuset som viste 0 to dager før ikm. Testet positivt med hjemmetest kun to dager etterpå og er nå 23 uker på vei :)
Lykke til
 
Noen produserer visst HCG senere enn andre. Har vært borti ei som ikke fikk positiv urintest før hun var 8-9 uker på vei. Måtte til legen i 3 av 4 svangerskap for å få målt i blodet.. Krysser fingrene for deg :)  XXX
 
Testa også negativt med RFSU sin. Enda jeg fikk strek på 3 strimmel tester. Senere på dagen testa jeg også postivt med Clearblu digital. Så meget godt mulig du er gravid ja:-) 
Har ikke så mye tiltro til RFSU testen nei!
 
Fint det er flere som har fått negativ på test av RFSU, og senere fått positiv
Tennkte jeg skulle teste til fredag og krysser alt ejg har for at den er positiv emoticon
 


Dayse skrev:
Fint det er flere som har fått negativ på test av RFSU, og senere fått positiv
Tennkte jeg skulle teste til fredag og krysser alt ejg har for at den er positiv emoticon

Hvordan går det? Fikk du testa idag? 
 
Hvordan har det gått, har du testet mer?
 
Fortsatt ingen positiv test, men heller ingen mens :(


Får vente litt til da... ... ... ... Hadde håpet at ene av de kunne gi svar snart.

Med førstemann testet jeg 2 dager etter forventet mens og det var med digital test....
Nå har jeg testet med billigtest...

 
Jeg vet:dead::joyful: Men lurer jo på om flere har negative erfaringer med disse testene;)
 
Jeg vet:dead::joyful: Men lurer jo på om flere har negative erfaringer med disse testene;)
Trenger ikke lete tilbake til 2012 for å finne folk som er lite fornøyde med rfsu sine strimler ihvertfall, rfsu selv regner dem visst ikke som positive før de er selvlysende i mørket omtrent :rolleyes:
 
Back
Topp