Februar 2019

7+0 i dag og var på ultralyd og fikk se et sterkt lite hjerte som banka :Heartred det er rart hvordan det kan gå fra den dypeste fortvilelse og tristhet for noen måneder siden og til at man plutselig er gravid og full av håp nå. Jeg håper så inderlig for alle dere det ikke har gått for denne gangen, dere fortjener virkelig å oppleve dette :love2
Åååå, så herlig! Masse gratulerer :)

Jeg fikk også satt in 5-dagers 25.02!
Så spennende!
Jeg har ikke fått testdato før 11. mars - det er jo en eeeevighet til! Har hold meg helt til i dag...
Men, jeg måtte ta en test i kveld - og jaggu var det ikke et kryss der :) Hjelp!
Hey! Har du fått kryss? Oss i ikm gruppa di da? Vi vil også se :hilarious:❤️

Det blir spennende å høre når du har vært der. Jeg grugledet meg også, men det er jo tross alt den eneste måten å finne ut om det er noen holdepunkter for bekymring. Det er veldig deilig å ha vært der nå som det gikk bra i allefall :Heartpink krysser fingrene for deg og at det går like bra :love2
Har ikke sett deg i oktober termin gruppa. Gratulerer med å se bankende hjerte ❤

Nei så kult! Kjekt med lik dato som andre:Heartpink
11 mars ja, det var jo enda lengre! Pga lang syklus da eller? Oi! Sykt spennende! :Heartbigred

Nei, har stabil 28-dager syklus.. Så, vet jo at jeg fint kan teste før - 11. mars er jo greit forbi IKM i alle fall :)

Da ble det endelig min tur:Heartred:Heartred:Heartred

Vedlegg

• 20190307_053720.jpg
    20190307_053720.jpg
    22,5 KB · Visninger: 92
Da kan jeg flyttes til ruger

Back
Topp