Fryseforsøk

Mammalaila

Glad i forumet
Nå nærmer det seg fryseforsøk her :rolleyes::nailbiting: Har gått på progynova siden 1.dag av mens, og skal inn på ultralyd på fredag (dag 12). Dere som har hatt fryseforsøk i styrtsyklus, når ble innsett? Ser det bra ut på fredag, er sannsynligheten stor for at jeg får innsett mandag da? Tenker på ift til jobb.. Har jo fått innvilga permisjon på fredag, men tenker på om jeg må informere dem om at sjansen er stor for at jeg blir borte mandag/tirsdag også :rolleyes::anyone

Det har vært litt forskjellig hos meg mtp når de har ledig tid.. Jeg har satt inn 5.dagers på fryseforsøkene mine og da har jeg alltid startet på cyclogest/lutinus 5 dager før innsett og innsett på den 5.dagen:) så hvis alt er bra hos deg på fredag og det er 5.dagers du skal sette inn så tenker jeg at innsett blir onsdag, torsdag eller fredag:)

Jeg tok Lutinus bare to dager før innsett av blasto. Tror det er ulike rutiner fra klinikk til klinikk.
Jeg hadde innsett av blasto på dag 19 etter oppstart på Progynova nå i januar (er gravid nå). Da jeg satte inn todagersegg i november satte jeg inn på dag 16.

Jeg tok Lutinus bare to dager før innsett av blasto. Tror det er ulike rutiner fra klinikk til klinikk.
Jeg hadde innsett av blasto på dag 19 etter oppstart på Progynova nå i januar (er gravid nå). Da jeg satte inn todagersegg i november satte jeg inn på dag 16.

Så godt å vite at det også er mulig:) mindre venting:D

Nå nærmer det seg fryseforsøk her :rolleyes::nailbiting: Har gått på progynova siden 1.dag av mens, og skal inn på ultralyd på fredag (dag 12). Dere som har hatt fryseforsøk i styrtsyklus, når ble innsett? Ser det bra ut på fredag, er sannsynligheten stor for at jeg får innsett mandag da? Tenker på ift til jobb.. Har jo fått innvilga permisjon på fredag, men tenker på om jeg må informere dem om at sjansen er stor for at jeg blir borte mandag/tirsdag også :rolleyes::anyone
Jeg pleier få beskjed om å begynne med progesteron dagen etter ul, og den femte dagen med progesteron har det vært innsett. Det er da blasto (5 dagers egg) Tror slimhinna har målt 10-12 mm på syklusdag 10

Alltid startet på cyclogest et par dager etter kontroll, alt avhengig av hvilke dag som passet best ifht helgestengt! Aldri hatt mer enn en kontroll, slimhinna har vært fin ved første kontroll!

Back
Topp