Symptomer som forsvinner..?

Bkno1968982

Blir kjent med forumet
Satt inn 22/2, og fikk enormt vonde bryster ca. 25.
Store, "fulle", og svært ømme.
I dag er de mye mindre vonde og mer "slunkne".
Går på Lutinus og Fragmin.
Noen andre som har opplevd dette?
Jeg har hele tiden hatt en god følelse, men når dette skjer, kjenner jeg at jeg mister litt motet..
Testingen har startet tidlig her; klarer ikke la være. Helt negativ onsdag, så da var Ovitrelle ute. I går synes jeg å kunne aaaaane en bitteliten skyggestrek etter utgått tid; det samme i dag.
Utrolig slitsom denne prosessen..!

Ja, får ganske ømme bryster av Lutinusen, og de blir mindre ømme når jeg nærmer meg mensen. Sånn har det vært på de forsøkene jeg har hatt nå hvertfall.. og de har vært negative o_O
Veldig slitsom denne prosessen ja...

Hvor mange dpo er du da?
Veldig slitsomt med all ventingen og spenningen i dette gamet ja, håper alt klaffer for deg :)

Hvor mange dpo er du da?
Veldig slitsomt med all ventingen og spenningen i dette gamet ja, håper alt klaffer for deg :)
Tja, det var uttak den 20/2, og innsett 22/2.
Noe som vel gir meg en dpo på 11? Og rugedag 9? :pompus:
Jeg har en veldig merkelig livmortapp, den er kjempehard og langt oppe, så jeg har ikke helt gitt opp håpet. Kan ikke huske at den har vært slik før. Om det ikke er Lutinusen da..
Enda litt smerter i brystene, men også negative tester.. IKM er tirsdag, men testdatoen jeg har fått er 14/3. :nailbiting:
Takk for lykkeønsker; etter to år begynner tålmodigheten å få seg en kraftig knekk..! :banghead:

Husker det varierte veldig frem til jeg var rundt 4+0 ca; fra da var kvalmen og bekkenløsningen konstant frem til fødsel. 23 uker holdt med det..

Tja, det var uttak den 20/2, og innsett 22/2.
Noe som vel gir meg en dpo på 11? Og rugedag 9? :pompus:
Jeg har en veldig merkelig livmortapp, den er kjempehard og langt oppe, så jeg har ikke helt gitt opp håpet. Kan ikke huske at den har vært slik før. Om det ikke er Lutinusen da..
Enda litt smerter i brystene, men også negative tester.. IKM er tirsdag, men testdatoen jeg har fått er 14/3. :nailbiting:
Takk for lykkeønsker; etter to år begynner tålmodigheten å få seg en kraftig knekk..! :banghead:
Da er du 11 dpo etter mine beregninger også :) Høres ut som et positivt tegn med livmortappen da, tror ikke det har noe med lutinus å gjøre :)
Tenker du å ta ny test i morgen?

Da er du 11 dpo etter mine beregninger også :) Høres ut som et positivt tegn med livmortappen da, tror ikke det har noe med lutinus å gjøre :)
Tenker du å ta ny test i morgen?
Nei, jeg klarte ikke å finne noe særlig informasjon om livmortappen og Lutinus, så jeg håper i det lengste at det er et positivt tegn :happy:
Hehe, når jeg først har startet teste-kjøret, så blir det sikkert testing hver dag fremover.. :joyful:
I dag fikk jeg en rar strek; i virketiden så det ut til at det kom en liten rosa strek, som forsvant etter noen sekunder. Jeg vil jo anta at en positiv test vil holde seg, men samtidig har jeg ikke opplevd dette før heller, og derfor er det lettere å håpe litt ekstra.. :nailbiting: Nå bruker jeg billige tester fra Normal, men vil anta det har lite å si.
Synes det var fryktelig lenge å vente til den 14.. Godt mulig jeg må ta en blodprøve hos fastlegen før den tid :angelic:

Nei, jeg klarte ikke å finne noe særlig informasjon om livmortappen og Lutinus, så jeg håper i det lengste at det er et positivt tegn :happy:
Hehe, når jeg først har startet teste-kjøret, så blir det sikkert testing hver dag fremover.. :joyful:
I dag fikk jeg en rar strek; i virketiden så det ut til at det kom en liten rosa strek, som forsvant etter noen sekunder. Jeg vil jo anta at en positiv test vil holde seg, men samtidig har jeg ikke opplevd dette før heller, og derfor er det lettere å håpe litt ekstra.. :nailbiting: Nå bruker jeg billige tester fra Normal, men vil anta det har lite å si.
Synes det var fryktelig lenge å vente til den 14.. Godt mulig jeg må ta en blodprøve hos fastlegen før den tid :angelic:
Det høres fryktelig lenge ut ja, men det er ikke unormalt her til lands med unødvendig lang ventetid :hilarious: jeg har testdato 4+5

Jeg spør sikkert dumt, men hva betyr egentlig 4+5? Syns det er vanskelig å forstå disse beregningene :sorry:
4 uker og 5 dager.
På uttak regnes du som 2+0 fordi man regner med den første delen av mens-syklusen i svangerskapet, 2+0 er derfor "eggløsning"

Sånn er jeg også når jeg først har begynt å teste, jeg testet minst to ganger om dagen :hilarious:
Det blir jo veldig spennende da! Må oppdatere når du har testet igjen i morgen :D
Jeg hadde også testdato 4+5 (19 dpo), men testet lenge før den tid, klarte ikke vente så lenge :hilarious:

Sånn er jeg også når jeg først har begynt å teste, jeg testet minst to ganger om dagen :hilarious:
Det blir jo veldig spennende da! Må oppdatere når du har testet igjen i morgen :D
Jeg hadde også testdato 4+5 (19 dpo), men testet lenge før den tid, klarte ikke vente så lenge :hilarious:
Det var dessverre en negativ test i dag også..
Livmortappen er fremdeles langt oppe og hard, (litt myk rundt) og brystene er enda litt ømme, som i går, men jeg kjenner at motet begynner å forsvinne :arghh: Jeg har kun Lutinus til og med onsdag, som er 14 dpo/rugedag 12, og er utrolig usikker på om det er noen vits å hente ut en pakke til for å fortsette frem til den 14..
Tror jeg får ta meg en telefon til sykehuset å høre hva de mener; kjedelig å bruke masse hormoner en uke ekstra om det ikke er håp :wtf:

Det var dessverre en negativ test i dag også..
Livmortappen er fremdeles langt oppe og hard, (litt myk rundt) og brystene er enda litt ømme, som i går, men jeg kjenner at motet begynner å forsvinne :arghh: Jeg har kun Lutinus til og med onsdag, som er 14 dpo/rugedag 12, og er utrolig usikker på om det er noen vits å hente ut en pakke til for å fortsette frem til den 14..
Tror jeg får ta meg en telefon til sykehuset å høre hva de mener; kjedelig å bruke masse hormoner en uke ekstra om det ikke er håp :wtf:
Nå steg håpet igjen.. :smiley-bounce016
Fikk beskjed om at det var tidlig enda og at det absolutt var håp, og at jeg i allefall måtte fortsette med medisinen frem til fredag, som da blir to uker etter innsett..
Herregud for en berg- og dalbane dette er! :woot:

Jeg synes faktisk jeg aner en strek her nå..! Har kjøpt test med sensitivitet på 10. Streken dukket ikke opp slik at den var synlig før utgått tid, men nå ble jeg jammen svært positiv igjen! :nailbiting:

Vedlegg

• 20190305_102350.jpg
    20190305_102350.jpg
    8,3 KB · Visninger: 397
Jeg synes faktisk jeg aner en strek her nå..! Har kjøpt test med sensitivitet på 10. Streken dukket ikke opp slik at den var synlig før utgått tid, men nå ble jeg jammen svært positiv igjen! :nailbiting:
Kan skimte strek jeg også, så spennende! Håper det er babystrek :Heartred Skal du ta ny test i morgen? :D

Kan skimte strek jeg også, så spennende! Håper det er babystrek :Heartred Skal du ta ny test i morgen? :D
Absolutt, om jeg klarer å vente så lenge, haha..! :woot: Men må vel bruke morgenurin; drikker svært mye vann om dagen på grunn av mild overstimulering.
Etter to år med prøving er det for meg helt utrolig om vi faktisk lykkes på første ivf- forsøk! :nailbiting: Nå er det bare å håpe på at streken blir sterkere og holder seg :excited001

Absolutt, om jeg klarer å vente så lenge, haha..! :woot: Men må vel bruke morgenurin; drikker svært mye vann om dagen på grunn av mild overstimulering.
Etter to år med prøving er det for meg helt utrolig om vi faktisk lykkes på første ivf- forsøk! :nailbiting: Nå er det bare å håpe på at streken blir sterkere og holder seg :excited001
Da er det lurt å vente til i morgen ja! ;) Hååper for dere! Gleder meg til oppdatering :Heartred

I dag var testen kaaanskje en anelse rosa, men etter utgått tid ser man knapt antydning til strek.. Merkelig; det er samme type test som i går.
Jeg veksler mellom å ha totalt mistet håpet, og å tro fullt og fast at jeg er gravid. :smiley-angelic001
Fremdeles ingen tegn til mens, selv om IKM var i går. Men slik jeg forsto sykehuset, så hadde ikke IKM så mye å si under ivf..?
Fremdeles rare symptomer som ømme bryst ("rundt" brystene, ut mot armene liksom), høy og hard livmortapp (i dag syntes jeg den var mer myk utpå), og ekstremt sulten.
Men kjenner det er vanskelig å holde fast på håpet på rugedag 12 med negative tester.. :smiley-angry017 Vurderer å få tatt en blodprøve hos fastlegen for å slippe å spekulere, men vet jo også at enkelte ikke har fått positiv test før rugedag 14. Tiden måtte bare ha flydd avgårde..!

Back
Topp