❤️Februartråden❤️

Hmmf, nå driver den ene skulderen å krangle, verker som bare det. Igår startet det og fortsatt idag, til nå har den bare kjentes ut som den var litt øm. Men nå verker den ordentlig:sorry: tror jeg får finne frem heat lotion og se om det kan hjelpe, har ikke tid til noe tull nå :dead:
 
Jeg sier nei siden jeg rett og slett ikke har tid.
Vet aldri før like får når jeg skal ut og reise, og mannen vil da være alene med barna

Hos oss er det motsatt. Ikke at jeg har skolebarn enda. Men selv om noen reiser er planlagte, kan de plutselig endres på. Og så kan det dukke opp en reise kort tid før.
 
Hmmf, nå driver den ene skulderen å krangle, verker som bare det. Igår startet det og fortsatt idag, til nå har den bare kjentes ut som den var litt øm. Men nå verker den ordentlig:sorry: tror jeg får finne frem heat lotion og se om det kan hjelpe, har ikke tid til noe tull nå :dead:

Er det pga belastning på jobb?
 
I dag var det kjøttsaus og det var greit nok. Men tror pølser hadde vært drømmen. Hva med dine?:)
Enten bare baconost på, eller "oransje-saus" - består av norzola-ost, fløte, parmesan, tomatpure, hasselnøtter og frisk basilikum
 
Hmmf, nå driver den ene skulderen å krangle, verker som bare det. Igår startet det og fortsatt idag, til nå har den bare kjentes ut som den var litt øm. Men nå verker den ordentlig:sorry: tror jeg får finne frem heat lotion og se om det kan hjelpe, har ikke tid til noe tull nå :dead:
Kan også hende det vil hjelpe med en varm dusj
 
Er det pga belastning på jobb?
Nei, kan liksom ikke komme på noe som kan ha gjort det :wideyed: kom iløpet av dagen igår, så KAN jo hende at jeg har sovet litt feil og så har det blitt verre av at jeg har vært på jobb og gjort ting :) (og jeg innser at jeg klager veeeldig ofte her inne over noe :hilarious:)
 
Kan også hende det vil hjelpe med en varm dusj
Dusjet igår før jobb, men kunne nok ha prøvd enda varmere vann og kanskje lagt på en varmeflaske (sitter i skulder og oppover mot nakken). Jeg har slitt litt med stivhet i skuldre og nakke, er en litt anspent person noen ganger :rolleyes:
 
Hos oss er det motsatt. Ikke at jeg har skolebarn enda. Men selv om noen reiser er planlagte, kan de plutselig endres på. Og så kan det dukke opp en reise kort tid før.
Enkelte er også planlagte, men kan finne på å bli endret.
Har vært ute denne uken, skal ut neste og uken etter det....
Så håper jeg på at det blir litt roligere en liten stund
 
Nei, kan liksom ikke komme på noe som kan ha gjort det :wideyed: kom iløpet av dagen igår, så KAN jo hende at jeg har sovet litt feil og så har det blitt verre av at jeg har vært på jobb og gjort ting :) (og jeg innser at jeg klager veeeldig ofte her inne over noe :hilarious:)

Håper det er noe forbigående:)
Det har jeg ikke tenkt en eneste gang:cat:
 
Håper det er noe forbigående:)
Det har jeg ikke tenkt en eneste gang:cat:
Jada, har slitt tidligere med nakke og stivhet, så kan henge sammen med det :) da har heat lotion hjulpet, elsker den kremen :D hadde vært greit om det ble bedre før arbeidshelg :rolleyes:
 
Jada, har slitt tidligere med nakke og stivhet, så kan henge sammen med det :) da har heat lotion hjulpet, elsker den kremen :D hadde vært greit om det ble bedre før arbeidshelg :rolleyes:

Heat lotion, altså? Hvor kjøper du den? Håper du blir bedre raskt :couchpotato::couchpotato:
 
Back
Topp