❤️Februartråden❤️

Hei på dere.

Vært helt kake i dag. Sov et par timer også.

Og i kveld har jeg vært på møte med alle foreldrekontaktene på skolen til ungene, så ble sent i kveld.

Jeg sovna på sofaen før midnatt, så nå skal jeg lege meg i senga og forhåpentligvis sove videre
Er du foreldrekontakt?:)
 
Hjemme.

Snart helg. Snart helg. Snart helg!!
 
Og forresten må vi ordne boller til søndag selv, ettrr ei uke med vinterfeire er, ikke uventet, mkne foreldre slitne og vil forbigå fastelavn i stillhet
 
Er du foreldrekontakt?:)
Jepp.
Vi tok det nå vi, for da har vi gjort unna den jobben. Det letteste året å være foreldrekontakt her er 1.trinn. Da er det lite ansvar og arrangementer :p

Og samboer har jo hatt rollen med å være nestleder og leder av fau, så nå er vi ferdige med vårt ansvar.
 
Og forresten må vi ordne boller til søndag selv, ettrr ei uke med vinterfeire er, ikke uventet, mkne foreldre slitne og vil forbigå fastelavn i stillhet
Ja det skjønner jeg jo at de er.

Men blir vel bra uansett :)

Vi skal bort i helga, feire mannen til svigermor som blir 70 i morgen.
Så skal vi mest sannsynlig overnatte hos svigerfar til søndag. Så får se om det blir boller der
 
Hjemme.

Snart helg. Snart helg. Snart helg!!
Hehe....
Bare en dag til :)
Har akkurat hentet frøkna som klager over at hun trenger en prins
 
Og forresten må vi ordne boller til søndag selv, ettrr ei uke med vinterfeire er, ikke uventet, mkne foreldre slitne og vil forbigå fastelavn i stillhet
Skal også bake boller til søndagen, og kommer til å lage kanelboller samtidig da eldste vil ha det på bursdagen sin på tirsdag
 
Da sitter jeg og venter på mr. 10 min igjen.

Ellers i dag har jeg sovet, sov bare 3.45 i natt, så var helt kake. Skjedde så mye i går som gjorde meg litt urolig til natta gitt.. Jaja.

Og så har jeg lagd tomatsuppe fra bunnen av, men frykter at den ikke blir en slager hos ungene :p

Frøkna er på vennegruppe, jeg har kjørt henne dit og rakk hjemom en tur før jeg skulle på mr.
 
Back
Topp