Er ikke detAha..
Det er jo ikke lange veien.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke detAha..
Det er jo ikke lange veien.
Kjedelig for de større i grunnHva med de over?
Bare 2 av 3 er under 10...
Liker Kengubarnet seg der?Er ikke det
Er ikke det litt feil årstid for den sangen..
NB: Den smitter
Ho-ho 
Siste to årene har vi vært med fotballaget , ellers hadde vi nok ikke dratt ditLiker Kengubarnet seg der?
Tenker på alder..
Ok, tusen takkSiste to årene har vi vært med fotballaget , ellers hadde vi nok ikke dratt dit

Vi var 3-4 dager på Daftø i sommer som var, sov i telt.Minigolf og krabbefiske er gøy også for store![]()
Ugh..,håper du fant denSå er det store spørsmålet, hvor i h*** ble det av sminkefjerneren min, sikker på at jeg pakket den ned...
Håper du har hatt en fin nattGod natta![]()
Så flink du er!I går var jeg oppe på taket og fikset på noen taksteiner.Samboer skulle egentlig, men på vei opp stigen virket han så nervøs, og jeg spurte om jeg skulle gjøre det. Var i grunnen litt redd for å falle ned da jeg først var der oppe, men pustet dypt og holdt meg godt fast. Fikk et lite kick av det hele
![]()
Oi, bra du oppdaget detmmmåååh... kontrolltelling tilsier EN TRÅD TIL i februar må jeg få på plass... det må da gå![]()
Jeg trodde det kanskje var to i manko jeg.Oi, bra du oppdaget det![]()
Masse lykke til!Da får det briste eller bære, jeg sparker offisielt igang mitt "nytt og bedre liv 2019" og med det en ny runde Flylady 31 babysteps for å få rutine på et rent og ryddig hus med et par Bv-medsamesvorne som skal sparke meg gjennom dette. Dess flere dess kjekkere så jeg håper flere kaster seg på![]()
Helt rått!Oi, jeg la akkurat inn mine skritt for de 2 siste ukene i regnearket mitt nå nettopp.
Jeg har allerede bikket 1 million skritt til nå i år![]()
Hei på duTitt tei![]()