Til dere som venter jente

minoja

Elsker forumet
Hadde bært litt gøy å høre hvilke navn dere vurderer/har på blokka dere som vet dere venter jente?

Jeg hadde flere guttenavn klar, men så viste det seg at mageboeren er jente og kommer meg ikke helt i gang å tenke på jentenavn denne gangen :)

Del gjerne jentenavnnavn dere liker godt dere som venter gutter også :)

Venter gutt, men navnene på jentelisten var: Lilly, Olivia og Frida

Her er navn jeg har skrivd opp de siste månedene;)

Olivia

Belle

Iben

Sara

Nora

Mia

Adele

Ella

Siri

Kornelia

Liva

Maud

Linn

Erle

Vi har valgt Sofie :Heartpink
Ellers hadde vi disse på lista: Angelica og Sabrina.
Syns også disse er fine: Nilla, Ariel, Ea. :)

Denne tråden passer meg bra. Var så sikker på at vi ventet gutt at vi hadde ingen jentenavn på listen.. :smiley-angelic002
Har idet siste skrevet ned Oliva, Lotta, Maren, Amalie og Pernille.

Har en Sofia, og dersom lillebror hadde vært lillesøster, så hadde vi trolig endt på Maja.

Nå er vi derimot helt rådville på navn, siden vi ikke blir enige om noe guttenavn vi begge liker :hilarious:
I verste fall blir lillebror navnløs :p

Vi har foreløpig to navn på lista som er veldig aktuelle.
Aurora - fordi jeg synes det er ett veldig fint navn.
Astrid - da blir hun oppkalt etter mormor som var uerstattelig for meg i oppveksten, men synes navnet er litt gammeldags...

Ellers var det veldig mange fine navn på listene deres også! Dette blir vanskelig :Heartred

Vi har foreløpig to navn på lista som er veldig aktuelle.
Aurora - fordi jeg synes det er ett veldig fint navn.
Astrid - da blir hun oppkalt etter mormor som var uerstattelig for meg i oppveksten, men synes navnet er litt gammeldags...

Ellers var det veldig mange fine navn på listene deres også! Dette blir vanskelig :Heartred
Synes ikke Astrid er gammledags :) Kjenner en førsteklassing som heter det.

Synes ikke Astrid er gammledags :) Kjenner en førsteklassing som heter det.

Det kan være at det bare er fordi jeg kun kjenner gamle damer som heter Astrid.. Sikkert en tilvenningssak. Navnet vokser på meg hele tiden, så det kan fort være at vi lander på det :)

Hvis vi fikk jente skulle hun egentlig hete Cornelia eller Selina♡
Ser ikke ut som jeg får brukt navnene selv, så håper noen andre kanskje finner gleden i de.
Her er andre favoritter som sto på lista;

Selda
Josefine
Astor
Selma
Savanna
Anine

Selv om vi ikke får jente, så har jeg plutselig fått en liten forkjærlighet for navnet Elly:p

Back
Topp