Garanti på Babyborn dukke?

julibia

April 2013s Kreative sjel
Sensommerbarna 2019
Desemberskattene 2024
Er det noen som vet om det finnes en slags garanti på Baby Born dukker?
Jenta mi har en dukke som han har lekt fint med i ca 3 år. Den har kun bada 2 ganger, noe den skal tåle da..Har ikke mata den med vann og "grøt".
Hele plasten rundt halsen har sprukket opp slik at hodet bare henger og dingler.
Har min gamle dukke som er over 20 år selv, og den er jo like fin enda.
Tenker å høre med lekebutikken, men liker ikke klage.. Så ville bare høre om andre har erfaringer med det samme.

Trur den er for gammel. Vår baby born dukke som ble kjøpt for 2 år siden kan ikke bade. Den nyeste kan bade( trur jeg). Kanskje de fant ut at den dukken dere og vi har ikke kunne både likevel? Det stod i bruksanvisningen at den ikke kunne bade men på reklamen så det ut som den kunne både.

Trur den er for gammel. Vår baby born dukke som ble kjøpt for 2 år siden kan ikke bade. Den nyeste kan bade( trur jeg). Kanskje de fant ut at den dukken dere og vi har ikke kunne både likevel? Det stod i bruksanvisningen at den ikke kunne bade men på reklamen så det ut som den kunne både.
Den kan bade jo. Men den er uansett bare bada to ganger så kan ikke tro det er grunnen.

Den kan bade jo. Men den er uansett bare bada to ganger så kan ikke tro det er grunnen.
Vet ikke hvordan det er med leker å sånn men man har vel en tid med garanti. Også har man også reklamasjonsrett som jeg vet er oppimot 5 år. Dette tror jeg er info du finner på nettsiden til butikken du kjøpte den i.

Back
Topp