Tydehjelp a1 test! Oppdatert **

LubidiVenternr3❤️

Forelsket i forumet
♡Julekulene 2021♡
Heidere!:)
Vi har prøvd i over 1 år og jeg hadde endelig klart og la være å tenke på dette hver bidige dag.. Jeg tar alltid en test dagen før mensen slik at jeg slipper å spekulere i om det kaaanskje har skjedd noe..
MEN her ser jeg antydning til noe?!
Ser dere noe eller er det bare meg?:anyone
_20190219_181239.JPG

Ser streken. Men kjenner ikke til de testene :happy: ta ny imorgen :happy:?

Ser streken. Men kjenner ikke til de testene :happy: ta ny imorgen :happy:?
Ja, denne ble egentlig tatt på "måfå"
Tror ikke det var mer enn 2 timer siden siste dobesøk. Tanta er ikke ventet før imorgen/torsdag så jeg får kjøpe en ikveld å ha liggende klar til i morgen tidlig.. Tør neste ikke håpe, er kjempe redd for å bli skuffet:facepalm::facepalm:

Jeg ser antydning til noe, men usikker om det er skygge. Tok selv en idag som så slik ut:
IMG_20190219_083432.jpg

Syns den var litt lik din..
Når har du ikm? Jeg har fredag denne uken. :)

Jeg ser antydning til noe, men usikker om det er skygge. Tok selv en idag som så slik ut:
Vis vedlegget 289472
Syns den var litt lik din..
Når har du ikm? Jeg har fredag denne uken. :)
Ja, de var ganske like!:pompus: Jeg har ikm imorgen/torsdag.. Syklusen varierer litt på 30-31-32 dager. Spotter gjerne 2 dager før så hvis tanta skal komme denne mnd kan det skje når som helst..:schocked028

Synes streken ser hvit ut :lurking:

Ja, de var ganske like!:pompus: Jeg har ikm imorgen/torsdag.. Syklusen varierer litt på 30-31-32 dager. Spotter gjerne 2 dager før så hvis tanta skal komme denne mnd kan det skje når som helst..:schocked028
Var nok ikke babystrek på min, spotting her nå. Så mensen kommer vell for fullt imorgen :( håper det ikke stemmer for din del. Spent på oppdatering fra deg! Krysser fingrene! :)

Var nok ikke babystrek på min, spotting her nå. Så mensen kommer vell for fullt imorgen :( håper det ikke stemmer for din del. Spent på oppdatering fra deg! Krysser fingrene! :)
Så synd..:( ønsker deg lykke til i neste pp!
Tok en ny test idag, men ble ikke noe klokere.. Tenker at det muligens er skyggesterker eller muffens med testen:angry3

Vedlegg

• _20190220_121250.JPG
    _20190220_121250.JPG
    25,3 KB · Visninger: 132
Hurra!!! Gratulerer :D Jeg spotter kun minimalt enda... Kommer ikke mensen iløpet av 2 dager må jeg og teste mer :)
Tusen takk :excited001 sjekket ut testen som jeg tok i morges når jeg kom hjem og antydet en strek der.. Ble lei av å spekulere så jeg kjøpte ny og tok ikveld.
Bare håper at det går rett vei, mye som kan skje enda...:nailbiting::nailbiting:
Håper at tanta holder seg langt unna og at du også får 2 streker :cheers

Ja, denne ble egentlig tatt på "måfå"
Tror ikke det var mer enn 2 timer siden siste dobesøk. Tanta er ikke ventet før imorgen/torsdag så jeg får kjøpe en ikveld å ha liggende klar til i morgen tidlig.. Tør neste ikke håpe, er kjempe redd for å bli skuffet:facepalm::facepalm:
Gratulerer så at du fikk positiv digital :D

Back
Topp