Ja, 12 måneder/sykluser, men ikke sammenhengende. Hadde en del sykluser med hjemmeprøving med Letrozol før vi ble henvist og gikk i gang med første IVF-forsøk, og da fikk vi sønnen vår på det IVF-forsøket.

Resten av rundene med Letrozol har vært i forbindelse med søskenforsøk. Ene runden var for å få EL før nedregulering i et IVF forsøk. Og de andre har vært i månedene mellom IVF forsøk fordi gynekologen på klinikken min ønsket at jeg skulle ha regelmessig EL før IVF. Han mener at det gir bedre forhold til selve IVF forsøket (at man ikke har hatt uregelmessige sykluser i forkant av IVF). Så det har vært litt forskjellig grunner til å bruke Letrozol hos meg.

Og vi lyktes på fjerde IVF forsøk/innsett nå i jakten på søsken (etter 14 måneder med søskenforsøk) og venter tvillinger nå til våren. Så vi er utrolig takknemlige for at vi har fått den hjelpen vi har fått.

Ble litt feil kanskje i innlegget mitt, vi har jo vært veldig heldige til slutt, mente bare at det ofte gis uten Ovitrelle. Jeg trengte heller ikke å sjekke noe hos gynekolog underveis i syklusene, bare brukte termometer og EL-tester hjemme selv for å følge med på syklusene mine.