*NY Terminliste for Juli 2019*

Jeg kan flyttes fra 8. Til 9.juli :)
Også kan du ta vekk fødested, da det ser ut for at jeg må ta keisersnitt, og da må jeg til Tromsø... jordmor mente at morkaka ligger midt i veien for åpningen...
 
Jeg kan flyttes fra 8. Til 9.juli :)
Også kan du ta vekk fødested, da det ser ut for at jeg må ta keisersnitt, og da må jeg til Tromsø... jordmor mente at morkaka ligger midt i veien for åpningen...
Det gjør den hos meg også, men fikk beskjed om at de sjekker med ny ultralyd i uke 32, da morkaken i de aller fleste tilfeller trekker opp av seg selv når livmoren vokser. Fikk du beskjed om keisersnitt med en gang?:)
 
Jeg ble flyttet fra 3. til 7.juli
 
Er det forresten noen som vet hvordan jeg endrer termindatoen på profilen min? :rolleyes: Bruker nettleser...
 
Ny termindato etter OUL er 9. juli, står på 15. nå (som jeg også ser jeg har feilinformert om, skulle vært 16.:wacky:)
 
Det gjør den hos meg også, men fikk beskjed om at de sjekker med ny ultralyd i uke 32, da morkaken i de aller fleste tilfeller trekker opp av seg selv når livmoren vokser. Fikk du beskjed om keisersnitt med en gang?:)
Ikke at ks var sikkert, men hun sa at vi burde forberede oss på det. men har jo lest mye nå etterpå som tyder på at den i de fleste tilfeller flytter seg... jeg krysser fingrene for det! Men jeg skal på ny kontroll i uke 32, jeg også:happy:
 
Ny her eg.... eller... veeeeldig aktiv for 10 år siden når førstemann kom til verden... med nr 2 ble det liksom aldri tid.. men nå er nr 3 på vei :)

Termin 21 juli - kk bergen
 
Hei! Etter oul kan jeg flyttes to dager frem i termin, fra 9. juli til ny termin 7. juli.
 
Back
Topp