Vask av leandervugge !

*Pink Sugar*

Betatt av forumet
Noen som har demonsterte og vasket all stoff/trekk til leandervugge? Har kastet det i maskin! Men tenker det blir et hel... å få på igjen med tanke på hvor jeg sleit med å få det av :wideyed:

Har ikke Leandervugge, men ville prøvd å satt på trekket mens det fortsatt er fuktig :)

Har denontert mye rart og det går som regel på om du ikke vasker det for hardt slik det krymper...

Den er vanskelig å sette sammen ny så regner med den blir vanskelig uansett. For all del ikke gjør som en foreslo med å sette det på vått, da blir fort platen under ødelagt. Har selv Leander vugge men ikke vasket den enda. Har fortsatt mareritt etter at jeg monterte den i 2015.

Den er vanskelig å sette sammen ny så regner med den blir vanskelig uansett. For all del ikke gjør som en foreslo med å sette det på vått, da blir fort platen under ødelagt. Har selv Leander vugge men ikke vasket den enda. Har fortsatt mareritt etter at jeg monterte den i 2015.

Ja du sier noe der platen vil jo trekke til seg vann og utvides !

Vurdere kaste hele vugga faktisk:arghh:

Noen som har demonsterte og vasket all stoff/trekk til leandervugge? Har kastet det i maskin! Men tenker det blir et hel... å få på igjen med tanke på hvor jeg sleit med å få det av :wideyed:

Jeg gjorde det men fikk det på igjen greit etterpå. Mulig du finner noen tips om du søker på nettet :)

Back
Topp