eg har holdt på med Ivf siden mai 2018 privat uten å lykkes endå. Kom til offentlig på nyåreT no, og dei er veldig grundige; sjekker stoffskifte og såg med ein gong at eg hadde ein polypp. Tenker litt Slik at har dei private berre kjørt på for å tjena penger og ikkje gjort grundig nok jobb? Veit det er litt forskjellige verdier rundtom på stoffskifte, men det kan vel ikkje vera så stor forskjell? Her eg er no må eg ha TSH under 2,5. Nokon andre med høgt stoffskifte? Har de reagert kjapt og greit på medisin?
Siste gang eg var i behandling privat var november 2018. Tenker at både polypp ogstoffskifte burde vore oppdaga og gjort noko med. Har vore sååå fornøyd med private, men no beg eg å lura på dei altså. Her har det jo vore prøving sia mai med ein Evt polypp og høgt stoffskifte og 100.000 ut av vinduet. Kjenner eg blir litt oppgitt.. blir godt å få snakka med legen som skal fjerna polyppen ifh til kor lenge den kan ha vore der og om den kunne vore sett, Evt fra når. Samma med stoffskifte.
Andre med erfaring rundt dette?
gler meg til å sette i gang når ting eR på stell igjen!
Første forsøket mitt i 2016 blei eg gravid veldig lett 1 uttak og 1 fryseforsøk. Så syns d var rart d skulle ta slik tid. Men no veit eg jo kvifor
godt å komma til ein flink og grundig doktor 
Måtte Berre få ut litt tanker her
høyrer gjerne fra andre med liknande erfaringer 
Siste gang eg var i behandling privat var november 2018. Tenker at både polypp ogstoffskifte burde vore oppdaga og gjort noko med. Har vore sååå fornøyd med private, men no beg eg å lura på dei altså. Her har det jo vore prøving sia mai med ein Evt polypp og høgt stoffskifte og 100.000 ut av vinduet. Kjenner eg blir litt oppgitt.. blir godt å få snakka med legen som skal fjerna polyppen ifh til kor lenge den kan ha vore der og om den kunne vore sett, Evt fra når. Samma med stoffskifte.
Andre med erfaring rundt dette?
Første forsøket mitt i 2016 blei eg gravid veldig lett 1 uttak og 1 fryseforsøk. Så syns d var rart d skulle ta slik tid. Men no veit eg jo kvifor
Måtte Berre få ut litt tanker her
ja eg er veldig nyskjerrig på det eg òg! Ifølge fleire eg har snakka med er det ein stor sannsynlighet for at den har vore synlig. Han legen her stakk så vidt inn ul før han sa hmmm...så meir svar blir på tirsdag når den skal fjernes