Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

).Seriøst?!? Jeg forstår at folk i noen situasjoner kan lure, men det er klart man ikke spør! Håper du klarte å la være å svare.
Det har de ingen ting med.
Jeg fikk en sånn fra en kollega: Hørte du hadde havna i uløkka..... Hun prøvde å hente seg inn igjen etterpå, men det blir for dumt.
Lærdommen som gravid er at folk får seg til å spørre om eller kommentere det mest utrolige.
«Hvaaaaa????? Du har jo ikke fått noe mage i det hele tatt jo». (12 uker, og jeg bærer barna langt inn, er ikke min feil vel).
Sjefen din har ikke noe med det, punktum finale.
Nei hun har ikke det. Men kanskje hun ble litt snurt for hun syns hun fikk vite det "seint " men man trenger ikke å si ifra før 3 mnd før så ja..
.Hadde nok klart å holde det skjult lengre men måtte søke permisjon ved oul . Å måtte da si det.Jeg klarte å holde det skjult helt til uke 8, og hadde gjort det lengre hvis jeg hadde kunnet.
Synes ikke at alle og enhver har noe med det som skjer i magen min.
Ja, er ofte sånt som kommer oppHadde nok klart å holde det skjult lengre men måtte søke permisjon ved oul . Å måtte da si det.

At folk ikke har skjønt sånt enda! Jeg venter 3. og har faktisk ikke lyst til å si noe til noen blant annet pga teite spm og kommentarer.
Det er jo en privatsak og hva som skjer i min kropp har ingen noe med.
Gruer meg til å fortelle noen i familien jeg vet kommer til å plumpe ut med ufine ting. Derfor har mannen fått munnkurv.
Ei sa at man burde ikke få fler barn når man har fra før og de er friske. Ehh...så det er liksom større risiko for sykt barn hvis man har et eller to friske fra før? Blir litt oppgitt da altså
Sent? Jeg har nesten ikke sagt det til noen ennå. Hadde nok ikke sagt noe til sjefen før etter oul hvis det ikke hadde vært for mange sykemeldinger i starten.Nei hun har ikke det. Men kanskje hun ble litt snurt for hun syns hun fikk vite det "seint " men man trenger ikke å si ifra før 3 mnd før så ja..
Sent? Jeg har nesten ikke sagt det til noen ennå. Hadde nok ikke sagt noe til sjefen før etter oul hvis det ikke hadde vært for mange sykemeldinger i starten.

Haha, der traff du godt. Ble faktisk dritirritert av dette svaretSyns ikke det er så ille om folk spør jeg. Men for all del. La oss bli krenka
Ja, jeg er i litt gravidbitch modus akkurat nå.

Haha, der traff du godt. Ble faktisk dritirritert av dette svaret
Skal ikke ha noe av å kalles krenkbar!
Har aldri fått det spørsmålet selv jeg da, handler vel litt om alder og livssituasjon kanskje. Men jeg vet selv at jeg ville ansett det som uhøflig av meg å spørre, og jeg er ikke sååå veldig korrekt av meg egentlig, så da burde andre folk også klare å la være![]()
At du ble irritert av svaret mitt forstår jeg, for det var lite nyansert. Hahah. Så det er helt greit