❄️ IKM uke 6 2019 ❄️

Gynekologen sa til meg at de gikk ut ifra den første positive hvis du får flere dager.

OK - men da tenker du at jeg regner EL for å være den 24. og 1DPO fra den 25.?..

Er litt usikker på når jeg regner DPO fra. Monioren viste max den 24. Det var den siste dagen med testing. Så viste den max dagen etter også (den 25.), uten måling. Dagen etter det (den 26.) viste den høy, og deretter igjen (den 27) lav. Men jeg har altså ikke målt i urinen etter den 24. ettersom den ikke har bedt om det.
Når regner jeg da 1DPO?... Den 26.?
Screenshot_20190105-134439_Chrome.jpg

Halloi

Jeg er med her:

FrøkenFryd81 - B2 - PP husker ikke - IKM 7/2

Er ikke lett å holde på trua men vi traff hvertfall max bra på EL denne runden :)

Jippii! Snart snart positiv el test! Har to ikm grupper jeg nå Litt usikker på hvor jeg havner :happy: men tror det blir ikm 7, men jeg henger her likevel jeg :hilarious:
IMG_20190127_193736.jpg

Får satse på at i morgen holder :hilarious: han er vortreist fra i dag til i morgen. Men siden den er positiv i morgen, så skal jo det går bra :hilarious: da blir det beordring. Kom. Hit. Nå. Senga. 5 min :laughing001
Hahaha syns jeg ser deg:laughing025
Du får komme hoppene fram i det han kommer inn døra

Får satse på at i morgen holder :hilarious: han er vortreist fra i dag til i morgen. Men siden den er positiv i morgen, så skal jo det går bra :hilarious: da blir det beordring. Kom. Hit. Nå. Senga. 5 min :laughing001

Det krysser vi fingrene for at holder!
Haha, han får bare sale hesten for å si det sånn. Mannen her får samme beskjeden :laughing002

Det krysser vi fingrene for at holder!
Haha, han får bare sale hesten for å si det sånn. Mannen her får samme beskjeden :laughing002
Hahaha. Litt deilig å ha 100% på noe. Hos meg får mannen beskjed hvis han sier han har vondt i hodet "ta deg sammen, du holder ut litt. Kom igjen." #nomercy :laughing001 Det bør egentlig holde, de sier jo annenhver dag. La aksjer i går kveld, så blir det i morgen. :gen014 Håper det holder!

Hahaha .Ja! Blir sann amerikansk fotball takling inn i senga :laughing001
:scared007:greet025
Hahaha....Hadde jo vært så kult om du faktisk gjorde det og :laughing021

Skikkelig romantisk her og. Mannen sitter passiv ved siden av meg mens jeg sprer beina og 4 stykk kikker spent og heier :laughing021:laughing021:laughing021

Her er testen fra 8dpo da jeg ble gravid med mini, så det er mulig. Da hadde jeg tydelige murringer helt fra el, på en helt annen måte en mine normale sykluser liksom.

Så er jo en grunn til at jeg er testetøs :wacky:

Der røyk forhåpningen om å holde meg fra å teste rett i dass hvertfall :laughing002

Hahaha....Hadde jo vært så kult om du faktisk gjorde det og :laughing021

Skikkelig romantisk her og. Mannen sitter passiv ved siden av meg mens jeg sprer beina og 4 stykk kikker spent og heier :laughing021:laughing021:laughing021
Hahaha haha!! Nå fikk jeg meg en god latter!!   :laughing001 :laughing021 vi er sinnsyke i hodet :laughing001 alt for kvalme, vonde bekken, fødsel men til slutt baby :laughing002:love7

Hahaha. Litt deilig å ha 100% på noe. Hos meg får mannen beskjed hvis han sier han har vondt i hodet "ta deg sammen, du holder ut litt. Kom igjen." #nomercy :laughing001 Det bør egentlig holde, de sier jo annenhver dag. La aksjer i går kveld, så blir det i morgen. :gen014 Håper det holder!

Hvis dere la inn igår så er det vel nok oppspart kapital i godteposen :laughing002 Her også. Var en dag han var nølende hele dagen, så jeg bare stilte meg opp i gangen i det han kom hjem fra jobb den kvelden, halvnaken med rød leppestift som han liker. Sånn at det ble vanskelig å feige ut. En annen gang byttet jeg en BJ for litt babydans. :dance011

Back
Topp