min krig mot kiloene

Kihera

Forelsket i forumet
Onsdag 2 Januar 2019

Hei prøver nå å skrive en dagbok for å se om dette hjelper på motivasjonen og klare å holde på den etter utallige forsøk på å gå ned i vekt. Har fått kostholds plan fra flexi kost så håper jeg vinner krigen mot kiloene denne gangen.

start vekt: 134 kg Bmi: 44,26

midje: 124 cm
hofte: 147 cm
hals: 40 cm
lår: 75 cm
arm: 45 cm
-------------------------------------
totalt:431 cm
 
Last edited:
Fredag 4 januar 2019


Det er Fredag og veie dag og gjett om jeg er fornøyd tenke seg til at jeg har gått ned 1.6 kg. Jeg har også bestemt meg å spise etter periodisk faste noe som skal være effektivt på vekt nedgang :)

Hva er periodisk faste?
Kjært barn har mange navn. Periodisk faste kalles også 16:8-dietten, intermittent fasting eller 8-timers-dietten. Metoden er enkel. Den handler utelukkende om at du skal spise all maten innenfor et "spisevindu" på cirka åtte timer, og så faster du resten av døgnets 16 timer.

Det vil si at du kan velge å spise mellom klokka 9 og 17 og ikke spise noe mer mat resten av dagen. Hvis 12-20 eller 6-14 passer bedre inn i døgnrytmen din, så velger du det. Det viktigste er at du holder deg helt unna mat og unngår å innta kaloriholdige drikkevarer i 16 av døgnets 24 timer.

passer meg perfekt siden jeg ikke er noen frokost menneske uansett pleier å ikke være sulten før klokka 11.00 :)

vekt 132,4 kg bmi 43,73
 
Last edited:
Fredag 11 Januar 2019

Huff denne uka har gått rett vest. altfor mye mat og min store svak het ostepop er ikke lett når mannen sitter og spiser så da er jeg oppe igjen til 134 kg godt det blir slanke krig igjen kjenner at jeg trenger det.

vekt 134 kg Bmi 44,26
 
Det er kjempevanskelig når andre sitter og momser! Heldigvis har mannen her tatt litt grep sjøl nå, men før den tid så smugspiste han sjokolade så ikke han skulle sitte rett foran meg med fristelsene. Og jeg nekta å kjøpe godteri til han i ukedager også. :hilarious:
 

Det er kjempevanskelig når andre sitter og momser! Heldigvis har mannen her tatt litt grep sjøl nå, men før den tid så smugspiste han sjokolade så ikke han skulle sitte rett foran meg med fristelsene. Og jeg nekta å kjøpe godteri til han i ukedager også. :hilarious:

Bra du har en mann som hører på deg da xuperB verre med han min hehe. Han sier at han skal slanke seg han også men å gjøre det er noe annet tydeligvis.
 
Fredag 18 Januar
Da har slanke krigen begynt og jeg har gått opp i vekt så da starter jeg med 135.7 huff hvorfor skal det være så slitsomt å slanke seg håper denne slanke krigen vill gi meg motivasjon og styrke til å klare å komme nedover noe. som jeg har prøvd mange gangen før. legger ved før bilder og forhåpentligvis en betre etterbilde etterhvert.

vekt 135.7 bmi: 44.8

WIN_20190103_11_56_39_Pro.jpg WIN_20190103_11_56_05_Pro.jpg WIN_20180407_13_15_49_Pro.jpg
 
Last edited:
Fredag 25 Januar

Da var det fredag og veie dag igjen og ned 0,7 kg sånn egentlig skulle jeg følt meg fornøyd med det siden jeg har TR på besøk. men jeg vet jeg kunne ha vært betre både på mat veien og trening. Har vært skole denne uka så da har det gått i enkle løsninger på bensinstasjoner siden jeg har 1,5 time å kjøre til skolen heldigvis er det bare en uke i måneden jeg er der. Jeg får bare ta det igjen denne uka håper jeg klarer det motivasjonen min er ikke akkurat på topp blir så sliten psykisk av det har prøvd å slanke meg så mange ganger før.

Vekt:135 kg
 
Fredag 1 Februar

Denne uka har det tydeligvis skjedd noe tenk - 4 kg helt utrolig så jeg er rimlig fornøyd her sitter men mye av det er nok vann siden jeg hadde besøk av TR forje uke.

Vekt: 131 kg
bmi: 43.3
 
Nye mål og ny vekt fra Fredag 10 Mai
Ny start det gikk litt skeis når jeg fikk prolaps i ryggen etter å ha løftet skeivt men nå er det vår og det passer med en ny start Har begynt med slanke krig med to av søskene mine og to veninner og de som taper skal betale 1000 kroner til vinneren. Jeg har virkelig ikke lyst til å tape 1000 kr og krigen varer frem til desember så da må det bli full skjerpings på meg

ny vekt: 131,4 kg

mål:

Midje: 130 cm
hofte: 146 cm
hals: 39 cm
arm: 42 cm
lår: 77 cm
------------------------------------
cm totalt: 434 cm
------------------------------------
-------------------------------------
 
Fredag 17 mai

Ferie til søstera mi i Bergen måtte låne en vekt men hadde gått opp til 132.6 skuffende denne gang hater jojo vekten min kan den ikke bare gå ned :cussing


Uansett fikk meg en god trim tur på lørdag da sammen med min søster og resten av familien til fløiesbanen også tok jeg og søster en tur igjen med hundene på kvelden så det ble 22000 skritt og 3 timers tur totalt på lørdag :cheers
 
Dato: 18 Oktober

vekt: 120,5 kg

Midje: 121 cm
hofte: 138 cm
hals: 38 cm
arm: 42 cm
lår: 72 cm
------------------------------------
cm totalt: 411 cm - 4 cm totalt siden 12 juli :happy: og - 20 cm totalt siden jeg startet xsmile9:happy093.
------------------------------------
-----------------------------------
 
Last edited:
7 oktober 2021

Lenge siden nå jet har vært innom her og det har bare gått oppover igjen så da blir det å starte på nytt igjen.mål har jeg ikke gjort enda har veie dag på onsdager denne gangen.

Onsdag den 6 oktober veide jeg 129.2 kg

Her we go again
 
7 oktober 2021

Lenge siden nå jet har vært innom her og det har bare gått oppover igjen så da blir det å starte på nytt igjen.mål har jeg ikke gjort enda har veie dag på onsdager denne gangen.

Onsdag den 6 oktober veide jeg 129.2 kg

Her we go again
Heia! :smiley-bounce016
 
Back
Topp