*Jubeltråd*

Jubler for spell levende bebis og perfekt hjertelyd på kontroll i dag!
Jenta vår ville på overnatting hos søskenbarnet. Så selv om jeg helst vil ligge på sofaen og sløve, så dro vi på date. Hatt en god middag nå, og venter på kinoen som snart starter :Heartred
 
:happy09312 uker:happy093

:talk017
 
Jaa :D fikk først se vanlig, å høre hjertelyden. Å så bytta han over til 3D :rolleyes: Ble kjempefasinert over hvor mye man kunne se allerede!
Ser jo tydelig at det begynner å komme et ordentlig ansikt :love017
Har ikke sett så bra 3D bilde av et så lite knøtt før. Har vært på 3D ul selv, men det er over ti år siden :hilarious: det har vel utviklet seg litt på de årene ..morsomt bilde å ha!
 
Har ikke sett så bra 3D bilde av et så lite knøtt før. Har vært på 3D ul selv, men det er over ti år siden :hilarious: det har vel utviklet seg litt på de årene ..morsomt bilde å ha!
Ja jeg er kjempefornøyd :D Han gynekologen jeg gikk til er kjempedyktig, å virker som han har ganske oppdaterte maskiner :smug:
 
Jubler for en veldig aktiv liten krabat på ultralyd i går. Og at jeg kanskje er en uke lenger, så da er jeg 12+0 i dag :smiley-bounce016
 
Vært på ultralyd i dag og alt er bra med babyene :Heartred:Heartred 13+2 i dag og bestemt meg for å slappe av litt og ikke uroe meg så mye... så har handlet litt klær til dem i dag :love7
 
Jubler for nok en vellykket ultralyd! Begynner å se lys i enden av tunnelen nå! Endelig vår tur!! ❤️
 
Endelig 12+0 :love7
 
Jubler for 11 uker! Bare en uke igjen til jeg kan slappe av!! Hvis ultralyd på fredag går fint så skal jeg si det til sønnen min etterpå! Krysser fingre og tær ❤️
 
Jubler generelt over å være gravid tross for lite symptom nå som man forsåvidt skal være glad for. Uke 13+3:Heartbigred
 
Back
Topp