Etterrier

Spinnelill

Forumet er livet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
JuniJubel2021
Juligull2021
Septemberlykke 2024
Hvor lenge varer den dritten her?! Husker ikke å ha hatt noe problemer med det etter første ble født, mens nå gjør det jo sreinvondt hver gang jeg ammer eller pumper. Please si at det er noe som bare varer noen dager :smiley-angelic001
 
Hvor lenge varer den dritten her?! Husker ikke å ha hatt noe problemer med det etter første ble født, mens nå gjør det jo sreinvondt hver gang jeg ammer eller pumper. Please si at det er noe som bare varer noen dager :smiley-angelic001

Innom og sniker litt. Hade heller ingenting av det efter förste, men med nr to kändes det som att jag skulle gå av på mitten! Är du kvar på barsel så be om smertestillende! På barsel på Kalnes kom dem med tabletter med en gång! Er du hjemme så stappe i dig paracet! Tror ikke det varte så mange dagerne nei.
 
Innom og sniker litt. Hade heller ingenting av det efter förste, men med nr to kändes det som att jag skulle gå av på mitten! Är du kvar på barsel så be om smertestillende! På barsel på Kalnes kom dem med tabletter med en gång! Er du hjemme så stappe i dig paracet! Tror ikke det varte så mange dagerne nei.
Syntes ikke smertestillende funka så bra :/ men mulig jeg bare har bomma litt med timinga da. Veldig godt å høre det ikke varer så lenge! :D lillegutt er akkurat 2 døgn gammel nå, så da satser jeg på bedring de nærmeste dagene. Rier etter fødsel er bare så ekstremt mye mindre motiverende enn fødselsrier :p
 
Syntes ikke smertestillende funka så bra :/ men mulig jeg bare har bomma litt med timinga da. Veldig godt å høre det ikke varer så lenge! :D lillegutt er akkurat 2 døgn gammel nå, så da satser jeg på bedring de nærmeste dagene. Rier etter fødsel er bare så ekstremt mye mindre motiverende enn fødselsrier :p

husker ikke vad jag fick på sykehuset men dem funket veldig greit på meg. Hoppas det gir sig snart isteden så slipper du tenke på det!
 
Har ikke fått nr. To enda, men kjente faktisk etterriene godt med førstemann, og gruer meg derfor til denne da de sier de blir sterkere for hver fødsel (godt det da ender med to :angelic:). Kjente det kun i 1.5 døgn ca. Men begynte også da på 1g paracet + 500mg naproxen 3 ganger daglig pga. Betennelse og smerter i stingene, så det tok nok noe av smertene tenker jeg da naproxen er veldig effektivt mot menssmerter :)
 
Det kan dessverre vare ei god stund. Mener jeg hadde det etter jeg kom hjem fra sykehuset med Nr 2. Og det blir værre for hvert barn :meh:
 
Det kan dessverre vare ei god stund. Mener jeg hadde det etter jeg kom hjem fra sykehuset med Nr 2. Og det blir værre for hvert barn :meh:
Uff da :( Håper de avtar ganske snart nå
 
Det gjør det nok! Det er jo sikkert forskjellig fra person til person også. Men slik var det i hvert fall for meg ;)
De er mer på menssmerte-stadiet i dag heldigvis, så nå begynner det å komme seg :)
 
De tar jo slutt etterhvert, kjente lite til de, men er jo neddopet etter ks da, så hjelper på...
 
Merket ingenting med førstemann, men denne gang var det vondt i flere dager av og på. Hadde ikke kjempegod effekt av smertestillende heller.
 
Sniker fra mars :happy: har hatt vonde etterier etter alle mine tre fødsler, det som hjalp best var å gå og amme de første dagene :happy:
 
Hvor lenge varer den dritten her?! Husker ikke å ha hatt noe problemer med det etter første ble født, mens nå gjør det jo sreinvondt hver gang jeg ammer eller pumper. Please si at det er noe som bare varer noen dager :smiley-angelic001


Hadde akkurat det samme nå, har endelig gidd seg! Fytti, det er smertefullt! Trodde jeg nesten hadde fått infeksjon jeg :wideyed:
 
Back
Topp