Gulvteppe barnerom?

Stolt mamma

Forumet er livet
Septemberbarna 2019
Er det noen som har noen gode tips til gulvtepper på barnerom, et til jente og et til gutt, til maks 500 kr? Ikke sånne bilbane tepper.
Funnet flere fine, men alle koster 800 kr og oppover. Driver å flytter og har mer enn nok av ting å bruke penger på sånn at jeg gjerne skulle hatt tepper til en litt rimeligere pris.

Kommer jo an på hvor store og hva slags tepper du er på jakt etter. Jeg har sett noen fine på hm home, men de er ikke så store.. ellers er vel IKEA sine rimelige..

Har du Rusta i nærheten? De har endel fine gulvtepper. Ellers har vel IKEA også noen fine og rimelige tepper :happy:

Jeg har kjøpt alle teppene til ungene på IKEA, brukt maks 400kr pr stk på di:)
Jeg er veldig glad i farger så di jeg kjøpte har mye farger :)

Last edited:
Har du Rusta i nærheten? De har endel fine gulvtepper. Ellers har vel IKEA også noen fine og rimelige tepper :happy:

Jeg har kjøpt alle teppene til ungene på IKEA, brukt maks 400kr pr stk på di:)
Jeg er veldig glad i farger så di jeg kjøpte har mye farger :)

Har sett på Ikea. Fant et fint teppe til jente, men ikke til gutt. Rusta var et godt tips, det har jeg ikke tenkt på. Takk :)

Jeg kjøpte til stue og baby rom og barnerom på rusta. Valgte stort 200×230 tror jeg det var. Kosta 800 . Synes det er billig. Eldste fikk et 130×200 meter med motiv til 250 kr på kampanje i Sverige.

De er så crappy de på Europris til 500 kr synes jeg.

Da fant jeg til slutt tepper på salg til 265 kr per sty på Fagmøbler. God kvalitet til en billig penge, perfekt. Takk for tips :)

Back
Topp