*Jubeltråd*

Jubler litt for at jeg skal på jobb i morgen :joyful:
Blir deilig å bruke hodet på noe anna enn å ligge på sofaen og se dagtid såpe :happy:
 
Her også! Hvor lenge er han borte?
Han er på jobb 14 dager, hjemme 4 uker. Så det er en fin ordning, skulle bare så gjerne hatt han hjemme nå. Også er det det alltid så mye møter og kurs når han er hjemme, så føler ikke han har hatt en hel friperiode på lenge.
Hvordan jobber din mann da?
 
Han er på jobb 14 dager, hjemme 4 uker. Så det er en fin ordning, skulle bare så gjerne hatt han hjemme nå. Også er det det alltid så mye møter og kurs når han er hjemme, så føler ikke han har hatt en hel friperiode på lenge.
Hvordan jobber din mann da?

Det må være en deilig ordning :happy: Men kjedlig når friperiodene også må brukes på jobb....

Mannen min er borte i 5 uker og hjemme i 5... Vant til det etter 11 år sammen men føles likevell som en evighet til han kommer hjem når han drar..
 
Det må være en deilig ordning :happy: Men kjedlig når friperiodene også må brukes på jobb....

Mannen min er borte i 5 uker og hjemme i 5... Vant til det etter 11 år sammen men føles likevell som en evighet til han kommer hjem når han drar..
Ja, det er lenge.. Men, ja man blir jo vant til det. Vi har bodd sammen i 11 år vi også, han har vel reist de siste 8-9 årene..denne ordningen er jo luxus, han var mer borte før.
 
I dag kommer mannen hjem fra jobb:love017 Og jeg føler meg veldig gravid om dagen, kjenner symptomene blir flere og sterkere:Heartred
 
Back
Topp