Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke alltid like lett å huske tilbakeJeg husker ikke helt hvilken dag jeg starta. Men jeg hadde lang protokoll, så hadde nesespray i lang tid først.
Så ikke helt sikker på dager og sånn.
Begynte på 125 iE første uka cirka, også opp til 200 iE i cirka 4 dager, før eggløsningssprøyta.
Hukommelse er noe dritt kjenner jeg. Burde ha huska dette.
Takk for svarHar du ikke fått "oppskrift" fra klinikken på hvilken dag og hvor stor dose?
Men det var ikke mange månedene siden, så tror hodet har nullstilt seg jeg...Ikke alltid like lett å huske tilbakeTakk for svar
![]()
godt det ikke er bare meg som går i surrMen det var ikke mange månedene siden, så tror hodet har nullstilt seg jeg...
Ok, takk for svarJeg begynte med 225, men på siste forsøk gikk jeg på 450 i flere dager før uttak.
Ok, takk for svarFikk skjema for Gonal f på forrige forsøk, men da skulle jeg bruker menopur og ikke gonal f. Dosen var på 375, men var bare så usikker på om jeg skulle bruke samme dose på gonal f.
Det er vel litt min skyld og. Har tenkt og tenkt på om jeg skal gå for ED eller ivf... Har vært så forsinket og etter forrige forsøk.Har ingen aning om forskjellene. Jeg ville ringt for å høre ang dose for sikkerhetsskyld. Rart du ikke har fått nytt skjema.
Tusen takkStarta med 150 IE på CD 2 , gikk totalt 9 dager fra oppstart sprøyter til uttak.
14 modne egg ut.
Andre forsøk samme dose, 11 dager totalt 6 egg ut. Her ble det barn.
Tredje forsøk Elonva 150 IE , så puregon økning til 225 IE. 14 dager totalt ( fra oppstart til uttak, ikke 14 sprøytedager)
9 egg ut, 8 modne. Ble barn.
Startet på CD2 alle gangene.
Lykke til.
Heijeg gjorde litt feil når jeg tok sprøyta/gonal f. Og slapp opp når nålen var inne i magen.. Det ser ikke ut til at det kom noe blod inn. Det står ikke noe om hva som skjer om man gjør feil.. Vet du noe om det? Er hele greia ødelagt?