Sniker litt her

Eiddwen

Forumet er livet
Hei,

Jeg hører egentlig til på mai, men siden det er tvillinger i magen så får de ikke lov å bli i magen helt til mai. Så nå som det begynner å bli ordentlig nedtelling har jeg begynt å snike litt her inne. :) Regner med det er to aprilbabyer i magn min. Så ville bare si hei hei. :)

Hei,

Jeg hører egentlig til på mai, men siden det er tvillinger i magen så får de ikke lov å bli i magen helt til mai. Så nå som det begynner å bli ordentlig nedtelling har jeg begynt å snike litt her inne. :) Regner med det er to aprilbabyer i magn min. Så ville bare si hei hei. :)
Heihei :-)
Du er velkommen her på april hos oss :happy:

Gratulerer med to små og velkommen til oss! :)

Gratulerer med to små! Så spennende og velkommen hit ❤️

Velkommen! Er dette våre første flerlinger? :):)

Tusen takk! :) Vi er fire med tvillinger i magen og termin i mai, så det kan være flere av oss ender opp med fødsel i april. Jeg har ikke sneket nok på dere til å vite om dere har noen med termin i april og tvillinger i magen. :p

Sniker litt her jeg også, av samme grunn. Jeg settes i gang i slutten av april, om det ikke skjer noe før den tid :)

Sniker litt her jeg også, av samme grunn. Jeg settes i gang i slutten av april, om det ikke skjer noe før den tid :)

Hihi... Ja, vi havner vel i praksis i april. :) :Heartred

Velkommen inn hit :greet025

Back
Topp