Inger!

Prikken

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
Har lekt litt med tanken på å kalle opp (hvis det blir jente) etter svigermor.. De andre barna er oppkalt etter bla besteforeldre og syns det er en koselig tradisjon :joyful:
Dette blir siste barnebarnet til svigermor og ho ville blitt veldig stolt om vi kalte opp etter henne :Heartred

Men så var det navnet da.. jeg er ikke sånn veldig fan av Inger... helt greit men ikke på topplista for meg... Passer liksom ikke med noe jeg har funnet o_O
De andre barna har dobbeltnavn.. noen bruker begge og noen bruker kun ett litt etter deres valg..
Så gode forslag til navn sammen med Inger?

Synes Ingerline / Inger-Line er helt nydelig ❤️
Ellers Inger Johanne (min Bestemor het det og var et helt fantastisk menneske), Inger-Lise.
Men går jo ann å kalle opp etter Inger med navn som ligner også som: Ingeborg, Ingrid, Ingela, Ingelin

Hva med:
Inger Helene
Inger Celine
Inger Merethe

Tenker samtidig det er viktig at du trives med navnet og at du kan velge et navn som ligner, med Inger som utgangspunkt og "Ing" som felles stamme;

Ingunn, Inga, Ingjerd, Ingerid, Ingfrid, Ingvill, Ingvild... Jeg syns Ingvild er flott.

Hva med:
Inger Helene
Inger Celine
Inger Merethe

Tenker samtidig det er viktig at du trives med navnet og at du kan velge et navn som ligner, med Inger som utgangspunkt og "Ing" som felles stamme;

Ingunn, Inga, Ingjerd, Ingerid, Ingfrid, Ingvill, Ingvild... Jeg syns Ingvild er flott.

Ingvild hadde jeg helt glemt. Elsker det navnet ❤️

Back
Topp