Tips til å klare å nyte de siste dagene før termin

Soffi23

Elsker forumet
Nå er vi mange som tripper her inne på januargruppen og venter på at noe skal skje! Tiden går kjempesakte og dagene er så kjedelige nå! Lillevenn kan få komme når som helst, men ser ut til å la vente på seg hvertfall noen dager til.

Har dere tips til hvordan få tiden til å gå og å nyte siste ventetiden?

Serietips, tips til spill som tidsfordriv kanskje? Både på telefon og data? Filmer, trilogier kanskje? Noe vi kan gjøre sammen som kjærester siste dagene?

Her går mannen hjemme sammen med meg da han jobber på sjøen til vanlig, så vi har jo mye tid vi kan bruke sammen også.
 
Kino, ut å spise, tur på IKEA hvis man trenger noe der... sånne ting som man ikke får tid til etter fødsel :) egentid som par feks.. det blir det mankovare på fremover så det er det bare å kose seg med :)
Bake noe digg som du kan ha i frysa for travle søvnløse netter - pizzasnurrer, kanelboller osv.
Sove mye...
 
Jeg kan gjøre uendelige mengder husarbeid, men det blir like fort ille igjen og formen dårlig o_O

Strikke? Se Ringenes Herre eller andre lange filmer.

Treffe venner og familie på kveldstid ( Ønske jeg orka selv hvertfall, men jeg bruker meg opp på ungene..).

Gå å bade i varmt basseng? Gå tur med kjæresten? Kino? Sortere digitale bilder for 2018 (egentlig mitt mål denne uka)? Pakke fødebag (tar typ 5.min, hehe). Sortere roteskap? Støvsuge og vaske bil innvendig? Lese interiørblader eller annet som fenger? Spise ekstra gode lunsjer? Shoppe på salg?

:bookworm::bored:
 
Jeg kan gjøre uendelige mengder husarbeid, men det blir like fort ille igjen og formen dårlig o_O

Strikke? Se Ringenes Herre eller andre lange filmer.

Treffe venner og familie på kveldstid ( Ønske jeg orka selv hvertfall, men jeg bruker meg opp på ungene..).

Gå å bade i varmt basseng? Gå tur med kjæresten? Kino? Sortere digitale bilder for 2018 (egentlig mitt mål denne uka)? Pakke fødebag (tar typ 5.min, hehe). Sortere roteskap? Støvsuge og vaske bil innvendig? Lese interiørblader eller annet som fenger? Spise ekstra gode lunsjer? Shoppe på salg?

:bookworm::bored:


Mange gode tips her! Har baka, vaska hele boligen inkl kjøkkenskapene, turer klarer ikke bekkenet mitt, så det har jeg slått i fra meg... bading i basseng tørr jeg heller ikke siden slimproppen har gått, men har brukt badekaret flittig her:D Kunne ønske jeg kunne å strikke....!!! Aah

Blir innmari sliten av alle de tingene så ender opp i senga eller sofaen likevel etterpå, så nå har jeg satt pc’en på ladding (har ikke brukt den på maaange mnd) og skal se om jeg finner meg et barnslig spill som jeg kanskje kan bli hekta på haha!!
 
Kino, ut å spise, tur på IKEA hvis man trenger noe der... sånne ting som man ikke får tid til etter fødsel :) egentid som par feks.. det blir det mankovare på fremover så det er det bare å kose seg med :)
Bake noe digg som du kan ha i frysa for travle søvnløse netter - pizzasnurrer, kanelboller osv.
Sove mye...


Blir så innmari sliten bare av en tur på butikken eller en tur innom foreldre eller svigerforeldre, så det blir nok å finne på noe hjemme:bag: Baking gjorde jeg for noen dager siden, ble så sliten før jeg i det hele tatt hadde eltet ferdig deigen at jeg tror det får holde med det bollelasset:hilarious: Men soving kan jeg muligens bli bedre på altså! Mange gode tips ihvertfall:D
 
Jeg vil helst bare ligge i fred :lurking: Men det er jo grusomt kjedelig i lengden på en måte. Haha. Jeg har jo avtaler som skal følges opp med barn iallefall de fire neste dagene, skal på gravidtrening og en tur til jordmor. Så tror dagene skal passere frem til fredag. Verst er kveldene egentlig. Livredd for at noe skal starte, samtidig som kroppen modnes og sender falske signaler innimellom.
 
Jeg foreslår å se serien MELK på viafree :joyful:
Da går det ihvertfall et par tre timer.

Jeg skal på universitetet hele neste uke, så tia mi blir vel å fly.
 
Skoldende varmt vann i badekaret var ikke helt å anbefale. Ble plutselig for varmt, med høy puls og følelsen av å ta fyr :nailbiting: Nå er det cola zero og stuevinduet åpent. Ikke lett å bli fornøyd ;)
 
Sov!

Og gjerne lag litt mat som kan fryses, så slipper du å lage til noe middag på ett par dager :) skulle egentlig lage boller samme dag som jeg gikk i fødsel, men kom ikke så langt :p

Men søvn - det er jeg innmari glad for at jeg prioriterte ❤️
 
Hos meg blir det mye TV/Netflix, rydding og lesing. Skulle gjerne sovet mer men får det ikke til. Ligger å vrir meg og er plaget med masrier og halsbrann hele natten.. enda to uker igjen til termin, i teorien kan det faktisk være at jeg må gå gravid i en mnd til:eek::eek:o_O
 
Her går det mye i serier for tiden og litt baking :) Har strikket litt også til nå, men ble passelig lei og trengte en pause :')
 
Igår vasket jeg ned bad og kjøkken på tross av veldig vondt bekken; hele halebeinen, mellom beina, nedover beina etc er smertefullt. Visste ikke man kunne ha så vondt!
Satt klar brøddeig også måtte jeg egentlig til byn og hente melk .Dessverre har jeg gravidhjerne og jeg valgte feilt tidspunkt :( Dro bare hjem igjen. Forberedte til eksamen, la meg 10, men våknet 1200 og var våken til 0400 og hadde kjøring idag halv 8. Så ikke veldig kjekt :p

Jeg bruker tiden mye til å rydde her og der, være med hundene, lage en del mat etc. Men jeg er mye sliten og nå siste dagene er smertene nesten uutholdelige etter en stund. Kjennes nesten ut som om noe er feil :/
 
Back
Topp