Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er da bare å gjøre detÅ re opp babysengen!
Ikke bare for jeg nester,men for å gjøre klart der som skal gjøreser veldig glad i å være tidlig ute....
![]()
Hvorfor ikke bare gjøre det? Jeg var supertidlig ute sist! Denne gangen har vi ikke eget rom til mini klart, så kan ikke lage det til.. hadde nok laget til snart om ikkeÅ re opp babysengen!
Ikke bare for jeg nester,men for å gjøre klart der som skal gjøreser veldig glad i å være tidlig ute....
![]()
Det var lurtEr da bare å gjøre detlegg et teppe over, så slipper det å bli støvete. Angrer ikke på at jeg var tidlig ute sist.. Rakk det så vidt
![]()
Nei vi har ikke et eget rom til babyen vi heller, så det er bare sprinkelsengen på vårt rom som skal gjøres klar og den står der bare med mye rot i,og vil så gjerne gjøre den babyklarHvorfor ikke bare gjøre det? Jeg var supertidlig ute sist! Denne gangen har vi ikke eget rom til mini klart, så kan ikke lage det til.. hadde nok laget til snart om ikke![]()

har lagt babynest og første bamsen i vugga som står i stua da
Woooow går det an ?? Kan man ta av en vegg å bruke den sånn?Jeg vasket og gjorde klart i sprinkelsengen lenge før termin sist, og la bare et stort (og rent) teppe over som jeg stappet godt ned i kantene rundt madrassen. Så når vi kom hjem fra sykehuset var det bare å ta teppe av og slenge til vask.Hadde sprinkelsengen inntil voksensengen med én vegg av, så den fungerte som bedside-crib, men å ta av veggen og sette den helt inntil sengen vår ventet vi med til vi kom hjem fra sykehuset. Vanskelig nok å komme seg ut av senga som gravid uten å måtte krype ned til fotenden for å kravle ut.
Og før det luftet jeg madrassen på høykant en god stund, for den kom tett innpakket i plast. Og vasket trekket på madrass, madrassbeskytteren og dyna til baby. Så joda, fikk ordnet mye med den senga.![]()
Woooow går det an ?? Kan man ta av en vegg å bruke den sånn?
Dette må jeg jo definitivt sjekke ut!! Isåfall er jo det gull! Men er det sikkert da? Altså. Trygt? Å ta bort veggen? Siden bunnen på sengen henger fast i den også?Ganske mange sprinkelsenger som man trygt kan bruke med én vegg mindre. I reklamen deres er jo det gjerne mest med tanke på når barnet har blitt så stort at det kan krabbe ut av senga selv, så blir det tryggere å ta bort ene ene veggen og heller ha et lavt sengegjerde.Jeg har en sprinkelseng som kan justeres i tre ulike høyder, og en av de passet veldig godt inntil vår seng. Alternativt vet jeg om flere som har bare borret hull i rammen til sprinkelsengen tilpasset riktig høyde for voksensengen. Så sengen får fire høydemuligheter.
Synes det var veldig kjekt å slippe å kjøpe en bedside-crib, er jo så kort bruksperiode.![]()
Dette må jeg jo definitivt sjekke ut!! Isåfall er jo det gull! Men er det sikkert da? Altså. Trygt? Å ta bort veggen? Siden bunnen på sengen henger fast i den også?