Takk i lite mådeGod morgenhåper alle får en fin dag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk i lite mådeGod morgenhåper alle får en fin dag!
Hva skal dere i dag da?God dag
Må snart vekke kengubarnet , så han får spist før vi skal dra
Her lages det frokost nåGod morgen.
Riktig rolig morgen her.
Yngste våknet tidlig og insisterte på å stå opp, hun fikk et bad av sin far og litt frukt og har siden sett en del nettbrett og trolig moden for pause derfra. Eldste kom inn her like etter yngste sto opp men både jeg og han sovnet. Mellomste kom etterhvert også og da våknet han 10 på 10.
Uten at det betyr at vi har stått opp enda. Ungene driver og kler på seg nå og så skal.vi lage frokost etterhvert. Eller lunsj kanskje...
Driver på jeg også. Enkelte har spist en del frukt men de fleste er.nok moden for frokost. Eller lunsjHer lages det frokost nåeller yngste har spist både yoghurt og skive. Men jeg og eldste må jo ha noe også
Hva blir det til mat?Driver på jeg også. Enkelte har spist en del frukt men de fleste er.nok moden for frokost. Eller lunsj
Ut og ake med venner er planenHva skal dere i dag da?
Hva blir det til mat?her blir det stekt skive med egg i
Haha ja sjokoladepålegg er vel en favoritt. Spesielt om det ikke kommer frem så ofte.Enkel standard mat.
Brød og pålegg. Vi har fenalår og sylte i kg lammerull og skinke og laks sånn utenom vanlig tilbud men jeg antar de velger sjokopålegg som jeg også satte frem.
Å nei. Går det bra med han?Hurra mannen har klart å tryne på isen,![]()
men bra symptom da.
Bare skikkelig forslått i rygggen så han klarer ikke rette seg opp skikkeligÅ nei. Går det bra med han?
Hørtes gøy ut. Høyst umulig herUt og ake med venner er planen
Au da. Slett ikke så kjekt.Bare skikkelig forslått i rygggen så han klarer ikke rette seg opp skikkelig
Ikke vært fremme så mye i jula så det ble det på alle tre i dag.Haha ja sjokoladepålegg er vel en favoritt. Spesielt om det ikke kommer frem så ofte.![]()
Åh nei håper han kommer seg fort igjen!Bare skikkelig forslått i rygggen så han klarer ikke rette seg opp skikkelig
Så gøy, men samtidig så kjiptBlitt litt lite forum tid den siste tiden. Startet dagen med å kaste opp blæhmen bra symptom da.
![]()

.Herlig . Sånn det skal væreIkke vært fremme så mye i jula så det ble det på alle tre i dag.