Jule- og desemberskravle :)

Ja da må du ut i morgen også.

Ungene her ønska at det var lille julaften i dag, men da fikk de klar beskjed om at det hadde ikke vært bra :p

Det er godt det er litt tid igjen.

Vi må nok ut en tur i morgen vi også for å få tak i litt småtteri vi glemte i dag.

Har virkelig ikke tid til det Men må nok det likevel. Gruff og gru

Åå jeg er veldig avhengig av nok søvn, og det er vanskelig fortiden fordi lillebror er så urolig på natten.. i natt derimot, sover lillegull, men jeg får ikke sove.. og i morgen reiser vi og går mindre søvn i møte.. dumt å begynne med lite søvn hjemmefra...

Åå jeg er veldig avhengig av nok søvn, og det er vanskelig fortiden fordi lillebror er så urolig på natten.. i natt derimot, sover lillegull, men jeg får ikke sove.. og i morgen reiser vi og går mindre søvn i møte.. dumt å begynne med lite søvn hjemmefra...
Håper du fikk sove etterhvert.

Sliter selv, enda ungen er store og de ikke forstyrrer nattesøvnen...

Nå er klokka 2.35 og jeg er fortsatt våken...

Uff, det var sent å fremdeles være våken.. jeg har nok sovet i 2timer. Nå er baby våken.. så får vi se om jeg klarer å sove igjen når han sovner..

Huff ja, morgendagen er en dag man helst ikke vil på butikken...

Er alltid stressa folk utpå da :p
Fant heldigvis noe jeg hadde glemt at jeg har kjøpe en gang, ikke ideelt men sånn sett ikke dumt heller og de får andre ting i tillegg men jeg legger meg det på minnet til en annen gang

Jeg la meg sent og våknet like irriterende kl 6 og alle andre sover!

Jeg sovna heldigvis igjen og sov til 7.40

Nå er to unger oppe og den tredje sover og jeg har lagt meg igjen.

Jeg sovna heldigvis igjen og sov til 7.40

Nå er to unger oppe og den tredje sover og jeg har lagt meg igjen.
Så deilig da, jeg har vært våken siden rundt kl 04:30 :(

Er oppe med det små jeg.

Tenker jeg vekker mannen og eldste til frokost rundt kl 10
Eldste er oppe med yngste her

Fint for oss at eldste er A menneske deluxe. Han kunne jo for egen del gjerne sovet lenger synes jeg Han var oppe før lillemor våknet.

Uff, det var sent å fremdeles være våken.. jeg har nok sovet i 2timer. Nå er baby våken.. så får vi se om jeg klarer å sove igjen når han sovner..
Jeg sovnet heldigvis ikke så lenge etterpå og har akkurat stått opp nå.

Har heldigvis en mann som er mer a-menneske enn meg og våkner ofte før ungene :p

Sa er dagens første kakeslag snart ferdige. Pepperkaker neste men først tenker jeg ungene skal få hoppe i badekaret som de har ventet på siden vaskekluten som representerer "årets julebad" ble avslørt i kalenderen (de gjettet at det var den for noen dager siden)
Der skal de få så snart min bror har vært innom for litt gaveutveksling.

Back
Topp