*Jubeltråd*

Jeg jubler av en fin 2-3 uker på digital test i dag (16dpo) :Heartred Fikk 1-2 for to dager siden, så er så glad for at det stiger.
 
Jubler for å ha nådd 4+2 og skikkelig symptom har kommet utenom livmorebs tøy og bøy: brystspreng!!!
 
Jubler for hyggelig labdame på legekontoret i dag som slang på D-vitamin og jern på rutine blodprøven min som jeg også fikk gratis siden det kan sees i sammenheng med svangerskap :D ser frem til å gå svangerskapet i møte godt rustet denne gangen isteden for å sjekke jern først i 3 trimester og finne ut at det var helt tomt.
 
Endelig laaaanghelg og jul :D
 
Jubler over JUL! ❤️ Alt er så innmari koselig, selv om jeg er både trøtt og kvalm, så koser jeg meg så veldig! ❤️
 
Jubler over at alle gaver er kjøpt, huset nyvasket og julestrømpene til ungene er fylt! Nå er jula her❤️
 
Jubler for 5+0 og denne testen i dag ❤️
 

Vedlegg

  • 3EB32E51-19E5-44D3-9EB9-3CA6D9F93130.jpeg
    3EB32E51-19E5-44D3-9EB9-3CA6D9F93130.jpeg
    112,5 KB · Visninger: 9
Last edited:
Jubler for 6+3 og en god reaksjon da jeg sa det til mine foreldre i går:cat: har klart å legge frykten for å miste litt bort og nyter å snakke om og drømme om lille spiren.
 
Jubler for at kvalmen roet seg utover dagen i går, og at det ble en veldig fin julaften ❤️ Og for at familien ble skikkelig glade når de fikk nyheten:love7
 
Jubler over en søt samboer på julaften som ikke er så vant med pinnekjøtt:

"er du sikker på at pinnekjøttet er ferdig? Det er jo rosa, du kan vel ikke spise rosa kjøtt??"


Skulle likt å sett han få pinnekjøttet til å bli brunt gitt! :hilarious:
 
Back
Topp