Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med dagen!Jubler over uke 7 i dag, samtidig som jeg har bursdagOgså en ekstra jubel for seaband som har holdt kvalmen borte i dag, og ingen oppkast
![]()

Jubler over uke 7 i dag, samtidig som jeg har bursdagOgså en ekstra jubel for seaband som har holdt kvalmen borte i dag, og ingen oppkast
![]()

Gratulerer med dagen!Jubler over uke 7 i dag, samtidig som jeg har bursdagOgså en ekstra jubel for seaband som har holdt kvalmen borte i dag, og ingen oppkast
![]()

Tusen takkGratulerer med dagen!![]()
Tusen takk, er den beste en kan fåGratulerer! Ingen oppkast er vel en fin bursdagsgave![]()
Tusen takkGratulerer med dagen!![]()
Så fantastiskJubler for bankende hjerte på TUL i dag![]()
Jubler over bankende hjerte og fin vekst på TUL i dag, etter nok en skummel blødning!
Gratulerer med dagen i gårJubler over uke 7 i dag, samtidig som jeg har bursdagOgså en ekstra jubel for seaband som har holdt kvalmen borte i dag, og ingen oppkast
![]()
Samme her, noen få timer igjen så friiiiiiiJubler over avslutning på jobb i morgen, og nesten to uker juleferie![]()