- IKM UKE 52 -

Mine har vært såre siden eggløsning. Går liksom ikke over? :wideyed:

Her kom det 1-2 dager etter el!
Åh! Spennende tid i møte! Kunne ønske dagene gikk LITT fortere!:shifty:
 
fikk denne nå i kveld og ser streken lett (vet ikke når den kom for jeg glemte den på toalettet en halvtime, haha). Noen andre som ser strek? babyplan, tror jeg er 8-9 dop
 

Vedlegg

  • 20181218_211616.jpg
    20181218_211616.jpg
    836,3 KB · Visninger: 95
Kan det være sant!! Omg i såfall verdens beste avslutning på en møkkadag♡ Ååå håper den blir sterkere ♡
 
Håper med deg:Heartpink gleder meg til å se testen din i morgen:p (regner med at du skal teste?!:angelic:)
Ja man blir jo så skeptisk virker som veldig mange får svakt svakt positive og så ikke noe mer.. Ja det må til så fort jeg våkner :D Håper for deg og!!!!♡
 
Ja man blir jo så skeptisk virker som veldig mange får svakt svakt positive og så ikke noe mer.. Ja det må til så fort jeg våkner :D Håper for deg og!!!!♡

Syns din var veldig sterk jeg da, så jeg har troa :) blir spennende å se i morgen for begge to:p
 
De fra CB har jeg ikke noe særlig erfaring med selv, men vet at fler syns de er vanskelig å tyde og noen ganger vise tullestreker, men det er nok gjerne når man tester tidlig! Jeg liker best de med rød teststrek. Jeg bestiller strimler fra billig-tester.no, mye billigere enn CB fra apoteket f.eks. Deres tidligtester har sensitivitet på 10 mlU.
Jeg har IKM 24/12 jeg også og tok første test i dag 9 dpo som var negativ. Men har testet positivt 9 og 10 dpo tidligere, så jeg ville nok testet 20. Eller 21. Hvis jeg var deg:p
Har sett mange bruker de fra billige tester ja. Jeg får bestille noen sånne til neste pp dersom det ikke klaffer denne gangen. Men jeg tror jaggu jeg skal rive i en test på torsdag morgen jeg altså! Det skal bli spennende :D og er det sånn at de digitale testene er mer sikre enn de som ikke er digitale? Bør kanskje vurdere å kjøpe en sånn også da eller?

Håper du får positiv strek i løpet av de neste dagene! :)
 
Min test i dag! Antydning til sterkere?:rolleyes: Håper det ikke er tullestrek, aldri fått det før hvertfall!
 

Vedlegg

  • 33C0D09F-2296-4969-8DE7-484145253A54.jpeg
    33C0D09F-2296-4969-8DE7-484145253A54.jpeg
    145,4 KB · Visninger: 72
  • 130825F1-DCF6-43EB-90B2-387E9411C55C.jpeg
    130825F1-DCF6-43EB-90B2-387E9411C55C.jpeg
    98,2 KB · Visninger: 78
Gikk på en megasmell i dag og testet meganegativt med tidligtest 7 dpo (jeg som liksom ikke skulle teste før julaften :banghead:). Så da har en del av mitt håp svunnet hen, tåpelig nok...

Men veldig kjekt å se at noen begynner å få positive tester her allerede!
 
Gikk på en megasmell i dag og testet meganegativt med tidligtest 7 dpo (jeg som liksom ikke skulle teste før julaften :banghead:). Så da har en del av mitt håp svunnet hen, tåpelig nok...

Men veldig kjekt å se at noen begynner å få positive tester her allerede!
Ikke mist håpet ennå!:Heartred Er jo veldig tidlig 7 DPO! 10 dpo selv her, og min strek er jo ultrasvak, så tørr ikke akkurat juble ennå:wacky:
 
Back
Topp