Hvordan går det?

Mammapanda

Glad i forumet
Oktoberlykke2020❤
Satt her og leste gjennom gamle tråder her om dagen å ser det er mange på terminlista som ikke har vært aktive på en god stund, av forskjellige årsaker :) så ville jeg bare opprette en ny tråd hvor vi kan fortelle litt om hvordan det går generelt hvis vi vil :)

Det første året med begge mine barn har vært de raskeste årene i mitt liv å nå som høsten er godt i gang å løvet faller kjenner jeg et stikk av savn til i fjor med å gå å ruge, vente å være spent, samtidig som jeg er veldig stolt av snart ettåringen min å syns året som har gått har vært fantastisk å er glad for at jeg ikke er høygravid på mange måter :p
Ja, jeg er nok litt i det poetiske hjørnet i kveld :hilarious:

Hvordan har året deres vært med nytt familemedlem? Ble det som du hadde forestilt deg? :)
 
Her går det bra! Jenta vår blir 11 måneder i morgen, så 1 mnd igjen til vi har en 1-åring i hus :woot: Tiden har gått både fort og sakte synes jeg. Vi jobber fremdeles en del med korte dupper på dagen og mye oppvåkninger på kvelden. Kommer seg litt etter litt!

Om et par uker begynner innkjøring i barnehagen.. glad jeg er student og at hun kan ha korte dager med litt fridager innimellom! :Heartred Lille store jenta vår som snart er barnehagejente :sad015 Merkelig å tenke på!

Synes familielivet med en liten er helt nydelig og gleder meg til alle fine stunder vi skal ha sammen :love017
 
Vi har det også veldig fint! Knappe to uker igjen til frøkna er 1 år :)

Året synes jeg har gått rasende fort og jeg har prøvd å nyte som best kan. Det har vært utrolig moro å se utviklingen og akkurat nå kjenner jeg på et vanvittig savn etter det å gå gravid og spedbarnstiden. Tenk at jeg var høygravid for ett år siden liksom, det er helt fjernt :p
 
Går veldig bra her også :) Lillemor blir 1 år om 2 veker og eg er gravid på nytt med termin i juni.
Dette året har vert det beste året vi har hatt. Kor vi har kosa oss. Tida går alt for fort :Heartred
 
Går veldig bra her også :) Lillemor blir 1 år om 2 veker og eg er gravid på nytt med termin i juni.
Dette året har vert det beste året vi har hatt. Kor vi har kosa oss. Tida går alt for fort :Heartred
Wow! Gratulerer med nok en liten på vei :)
 
Heisann.

Meg og bf har endt i samlivsbrudd i august. I dag har bf den daglige omsorg. Jeg har gutten min på samvær etter bhg på onsdager. Prøver å få dette til overnatting etterhvert, har grønt lys fra bv og de andre instansene vi har. Mens far ikke er enig. Også har jeg han annenhver helg lørdag til søndag.

Gutten vokser fint og er kjempe blid og sprudlende. Har tatt sine første skritt men går ikke enda.

Kjekt å høre det går bra med dere andre
 
Heisann.

Meg og bf har endt i samlivsbrudd i august. I dag har bf den daglige omsorg. Jeg har gutten min på samvær etter bhg på onsdager. Prøver å få dette til overnatting etterhvert, har grønt lys fra bv og de andre instansene vi har. Mens far ikke er enig. Også har jeg han annenhver helg lørdag til søndag.

Gutten vokser fint og er kjempe blid og sprudlende. Har tatt sine første skritt men går ikke enda.

Kjekt å høre det går bra med dere andre
Har tenkt på deg titt og ofte å er lei for at starten på mammalivet ble så vanskelig <3

Håper det bare blir lettere å bli enig om fordeling etterhvert :)

Gøy når de begynner å ta de første skrittene, her går hun bare ved siden av bordet å sofaen enda, så tror ikke det blir riktig med det samme hun går :)

Ønsker deg og dine en God Jul, å et riktig Godt Nyttår til deg :Heartred
 
Har tenkt på deg titt og ofte å er lei for at starten på mammalivet ble så vanskelig <3

Håper det bare blir lettere å bli enig om fordeling etterhvert :)

Gøy når de begynner å ta de første skrittene, her går hun bare ved siden av bordet å sofaen enda, så tror ikke det blir riktig med det samme hun går :)

Ønsker deg og dine en God Jul, å et riktig Godt Nyttår til deg :Heartred

Tusen takk. Men det har gitt meg også mye. Mye erfaring :)

Riktig god jul til deg og dine også, og godt nyttår <3
 
Back
Topp