Svangerskap utenfor livmoren?

Shentz

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
Noen som har hatt det? Jeg er blitt innlagt på sykehuset for å finne ut om jeg har det. Har smerter på venstre side og korsrygg som stråler opp i venstre skulder. Urin viser fullt utslag på blod men jeg blør ikke. CRP var på 13. Noen som har erfaring? Hvordan var det for dere?
 
Huff, det høres ikke godt ut. Har ingen erfaring, men vil bare si god bedring :Heartred
 
Har heller ikke hatt det men masse god bedring :Heartred Godt at du er på sykehuset og finner ut av det!!
 
Jeg hadde ikke blod i urin eller strålinger, bare lav hcg. Var i egglederen, og jeg var veldig øm over området der. Endte med hasteoperasjon da egglederen sprakk, dėt var vondt det, endte med å få morfinsprøyter frem til operasjonssalen var ledig fordi jeg lå og hylte av smerter, det unner jeg ingen. Håper de finner ut av det fort og at du slipper plager pga det senere!
 
Uff, håper og krysser fingrene for at alt er bra! Lykke til <3 Og god bedring uansett hva vondten måtte være!
 
Sender deg gode tanker, vet ingenting om svangerskap utenfor livmoren, håper du får raskt svar :Heartbigred:Heartblue
 
Krysse fingre for deg. Masse god bedring! Håper alt går bra :Heartbigred
 
Kanskje du har urinveisinfeksjon? Krysser fingrene for at du finner ut av det og at det ikke er exu da. God bedring.
 
De kunne ikke se noe, da der er for tidlig. Men jeg fikk veldig vondt når de sjekket ut venstre side så det er ikke helt utelukket. Er sendt videre for å se om det kan være nyrestein istedet. Så ligger på sykehuset nå. Klarer ikke sitte i ro pga smerter :(
 
De kunne ikke se noe, da der er for tidlig. Men jeg fikk veldig vondt når de sjekket ut venstre side så det er ikke helt utelukket. Er sendt videre for å se om det kan være nyrestein istedet. Så ligger på sykehuset nå. Klarer ikke sitte i ro pga smerter :(

Så fælt at det skulle bli slik! Ønsker deg god bedring og håper de finner ut av dette så fort som mulig!
 
Uff, god bedring :smiley-angelic001 håper alt er bare bra :love2
 
Håper du klarer å sove litt! Utrolig leit å ikke vite sikkert hva som står på i kroppen! Sender masse lykke-støv! ❤️
 
God bedring, håper de finner ut av det! Hvor langt på vei er du?
 
Msse god bedring <3
 
Er nok mest sannsynlig utenfor livmoren. Skal inn igjen imorgen for å se på nytt. Knapt økning på hCG så løpet antar jeg som kjørt om det ikke skjer et mirakel
 
Back
Topp