Noen som fikk positiv test mellom 5-10 des?

Klarfornestemann

Forelsket i forumet
Marsboerne2017
Sensommerbarna 2019
Litt rart spørsmål - men jeg har virkelig ikke peiling på hvor langt jeg er på vei pga nylig pilleslutt og ingen syklus å forholde meg til!

Men jeg hadde negativ test 4 desember, og testet ikke igjen før 10 desember - som var veldig positiv!
Lurer dermed når fikk du første positive test, og når er din termin ca? :))

(Vet jeg ikke kan sammenligne med andres sykluser osv, men det blir en pekepinn hvertfall) :)

Litt rart spørsmål - men jeg har virkelig ikke peiling på hvor langt jeg er på vei pga nylig pilleslutt og ingen syklus å forholde meg til!

Men jeg hadde negativ test 4 desember, og testet ikke igjen før 10 desember - som var veldig positiv!
Lurer dermed når fikk du første positive test, og når er din termin ca? :))

(Vet jeg ikke kan sammenligne med andres sykluser osv, men det blir en pekepinn hvertfall) :)
Jeg fikk veldig svak positiv (og 1-2 på digital) på lørdag 8. Des, da var jeg ca 9 dpo :) er i følge mensen 4+1 idag og i følge når jeg tror El var 4+0 :) håper du finner ut av det!!

Testet positivt 6. desember, det var på dagen for ikm hvis jeg går ut fra 28 dagers syklus. I følge kalkulatoren er termin da 18. august :)

Jeg fikk veldig svak positiv (og 1-2 på digital) på lørdag 8. Des, da var jeg ca 9 dpo :) er i følge mensen 4+1 idag og i følge når jeg tror El var 4+0 :) håper du finner ut av det!!

Takk for svar :)
Jeg fikk 2-3 på digital 10 des, så litt rart den var negativ 4 des egentlig :p

Jaa, hvilke test testet du med den 4. Des? Var det morgenurin eller svært konsentrert? Hvis det var digital, holdt du mange sek nedi urinen? Mye rart som spiller inn :rolleyes:
Sant!

Testet med morgenurin hver gang - men kan hende jeg burde tatt to tester den 4 :p

Back
Topp