Graviditetstestene våre !

Jeg skjønner ;) det er merkelig...men så lenge jeg har en positiv test... så føler jeg ikke trangen til å teste noe mer... da bestiller jeg meg time for å få bekreftelse :D:hilarious:
Men nå har ikke jeg testet med strimler før... så skal aldri si aldri ;)
Hørtes økonomisk fornuftig ut :hilarious: jeg sprang nettopp på apoteket for å kjøpe strimler og cb digital, og tok med cb og en annen type stav til kassa, sa i kassen at jeg tok feil så sprang bort å bytta, var på vei ut av apoteket når jeg ser at jeg heller har kjøpt 2 cb digital, sprang inn igjeeeb og fikk bytta til rett! Litt tidlig å bli skrullete!? Hshs
 
Måtte ta en strimmel på jobb nå etter all praten!

Veldig dårlig kvalitet på bildet, men har ikke gårsdagens test tilgjengelig for bildetakning. Gårsdagens test (kl 18.00) er øverst og dagens test (kl 11.30) er nederst.
Ser egentlig ikke noe stigning men er jo ikke så lenge i mellom dem så sånn er det vel :)
 

Vedlegg

  • IMG_20181211_115802.jpg
    IMG_20181211_115802.jpg
    241,1 KB · Visninger: 48
Har bare tatt 1 test dagen før ikm, den viste svak strek (tok flere tester i uken før som var negative). Nå er jeg 4+6 og tenker å ta en digital cb til helgen, håper da på 3+ :happy093.
 
Hørtes økonomisk fornuftig ut :hilarious: jeg sprang nettopp på apoteket for å kjøpe strimler og cb digital, og tok med cb og en annen type stav til kassa, sa i kassen at jeg tok feil så sprang bort å bytta, var på vei ut av apoteket når jeg ser at jeg heller har kjøpt 2 cb digital, sprang inn igjeeeb og fikk bytta til rett! Litt tidlig å bli skrullete!? Hshs

Hehe... kjenner meg igjen, kjøpt feil siste to gangene... at jeg aldri kan lese på pakningen... :p:hilarious:
jeg får se hva som viser seg på strimlene til uka igjen... dagene blir lange iallifall:p
 
Måtte ta en strimmel på jobb nå etter all praten!

Veldig dårlig kvalitet på bildet, men har ikke gårsdagens test tilgjengelig for bildetakning. Gårsdagens test (kl 18.00) er øverst og dagens test (kl 11.30) er nederst.
Ser egentlig ikke noe stigning men er jo ikke så lenge i mellom dem så sånn er det vel :)

Ser jo veldig lovende ut da:)
 
5F8D0232-1BAA-478C-B482-7F927BB14BBB.pngNår nervene herjer, og du flyr å kjøper for å bli tryggere/se økning i uker(var1-2 sist) og denne lyser på 5+3.:love7 Kanskje jeg klarer og kvile skuldrene frem mot tirsdag og tul nå:laughing025
 
Har lenge hatt ønske, men det har aldri passet, men nå i oktober landet livene våre. Nå i kveld tok jeg denne og da er det vell kanskje lov å juble litt, er ikke kjent med disse forkortelsene som brukes, men i dag er det 7 dager siden jeg skulle hatt mensen.
 

Vedlegg

  • IMG_20181211_204834.jpg
    IMG_20181211_204834.jpg
    647,8 KB · Visninger: 45
ok:) mitt tips til deg er å slappelitt mer av nå som du ser positiv test...
snakker av erfaring her.. selv vært idine sko... men roet meg på digitest 1-2 uker ;)
 
Er idag 12 dpo og tok den første røde testen rundt lunsj idag og ser nå at det er greit stigning fra i går kveld(hvit test)! Meeen tok en ny en nå (nederst), og den ble litt svakere, spesielt midt på teststreken.. Noen som har opplevd dette?
 

Vedlegg

  • IMG_20181211_221155.jpg
    IMG_20181211_221155.jpg
    331,6 KB · Visninger: 43
Er idag 12 dpo og tok den første røde testen rundt lunsj idag og ser nå at det er greit stigning fra i går kveld(hvit test)! Meeen tok en ny en nå (nederst), og den ble litt svakere, spesielt midt på teststreken.. Noen som har opplevd dette?

Prøv å ta testene ved samme tid... kanskje lik konsentrasjon :)
 
Prøv å ta testene ved samme tid... kanskje lik konsentrasjon :)
Går ikke det når testetrangen melder seg gitt! Synes bare det var så rart at halve streken er sterk og halve er svak, ser ut som det ikkeer kommet nok urin midt på eller noe, ettersom kontrollstreken også er litt svakere midt på på den nederste testen! Men tenker ikke mer på det så får jeg ta en ny i morgen :)
 
Går ikke det når testetrangen melder seg gitt! Synes bare det var så rart at halve streken er sterk og halve er svak, ser ut som det ikkeer kommet nok urin midt på eller noe, ettersom kontrollstreken også er litt svakere midt på på den nederste testen! Men tenker ikke mer på det så får jeg ta en ny i morgen :)

Ja prøv en ny test du :)konsentrasjonen er sterkere imorgen ;)
 
4+4 i dag og jeg jubler endelig over sterk, fin test:happy: Tenker å prøve meg på en digital i helgen!
 

Vedlegg

  • Screenshot_20181212-091319_Gallery.jpg
    Screenshot_20181212-091319_Gallery.jpg
    709,4 KB · Visninger: 40
Back
Topp