Jule- og desemberskravle :)

Jeg har det motsatte av ørebarn. Med tre unger og altså på ti år, EN ENESTE ørebetennelse. Og av og til litt usikker på hvem av det er som hadde den, tenker liksom at det var eldste, men det var faktisk mellomste som var lita, det var rett før vi flyttet for jeg husker legen på etterkontrollen sa at jeg regner med jeg ser dere flere ganger for slikt i årene som kommer, og jeg svarte nei, det håper jeg du ikke gjør, for vi flytter snart.
Dere er heldige

Dere er heldige
Ja.

Egentlig veldig heldig.
Ingen alvorlig syke unger. Ingen utvidet rett til sykt barn Ikke rammet av pleiepenger-regler.

Astma Men så mildt at det er vel regulert med litt medisin.
Allergi. Men også det regulert greit med medisin utenom valnøtter det må han bare holde seg unna
Eksem nesten ikke. Stort sett holdt i sjakk det også.
Migrene på 2 av 3 barn, men igjen så det holder med medisin vi får kjøpt over disk, paracet eller ibux, reseptfritt. Større forbruk enn andre Men helt greit. Heftig nok når det pågår, sånn som i går kveld men for eldste sin del somregel får vi tatt det tidlig med medisin og for mellomste som ikke har så lett for å ta tegnene tidlig så skjer det ikke så ofte i alle fall.

Det er har har de lett Ikke legevakt og heftige medisiner. Bare lett. Og mye de ikke har. Heldig Veldig. Veldig

Makabre bryluppsbilder som kom i posten i dag. Bare halve hode til mannen med:p:p:hilarious::hilarious:

Der begynner endelig frøkna å komme seg skikkelig :)
Rett over 3 timer siden sist hun fikk smertestillende og hun har enda ikke begynt å klage over øret

Ja.

Egentlig veldig heldig.
Ingen alvorlig syke unger. Ingen utvidet rett til sykt barn Ikke rammet av pleiepenger-regler.

Astma Men så mildt at det er vel regulert med litt medisin.
Allergi. Men også det regulert greit med medisin utenom valnøtter det må han bare holde seg unna
Eksem nesten ikke. Stort sett holdt i sjakk det også.
Migrene på 2 av 3 barn, men igjen så det holder med medisin vi får kjøpt over disk, paracet eller ibux, reseptfritt. Større forbruk enn andre Men helt greit. Heftig nok når det pågår, sånn som i går kveld men for eldste sin del somregel får vi tatt det tidlig med medisin og for mellomste som ikke har så lett for å ta tegnene tidlig så skjer det ikke så ofte i alle fall.

Det er har har de lett Ikke legevakt og heftige medisiner. Bare lett. Og mye de ikke har. Heldig Veldig. Veldig
Vi hadde fått utvidet om vi hadde søkt men har hatt en mann som kan ha hjemmekontor og jeg har jobbet deltid så vi droppet åsøke

Åååh, mottak det personlige bildet av ungene jeg bestilte som skal perles. Gleder meg som en liten unge til å starte :D

5 timer uten oppkast fra eldste frøkna... og nå er jeg kvalm... håper det er av søvnmangel og ikke sykdom...

Vi hadde fått utvidet om vi hadde søkt men har hatt en mann som kan ha hjemmekontor og jeg har jobbet deltid så vi droppet åsøke
Teoretisk kunne vi sikkert fått utvidet pga eldste men har ikke hatt bruk for det Dels hjemmekontor og dels mormor, så vi har ikke prøvd

Back
Topp