Julekalender til storebror/søster

Malvinka

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Julibarna 2019
Til dere som har flere enn julispiren, hvor gamle er de og hvordan julekalender har de fått?

20181201_201447.jpg

Vi kjøpe en som var tom og fylte opp med godteri som jeg vet storesøster på 2,5 år liker.
Største grunnen til det er for det er lettere å finne tall som er i riktig rekkefølge

Last edited:
5 år og 2,5 år. Jeg er så kvalm at jeg ikke har sjans å ordne noe. Mannen tok de med ut i dag og kjøpte kalendere etter at eldste spurte hvorfor de ikke hadde. Ble Lego friends til eldste og peppa gris til yngste. Vanligvis har jeg laget pakkekalender til de...

Han er 16 mnd, så vi dropper egen julekalender til han i år. Men vi ser på julekalenderen til fantorangen på nrk super :P

Vi har for første gang rampenisse på besøk. I går hadde han med Snøsøsteren som vi leser hver dag, i dag hadde han teipet fast mobil, iPad og fjernkontroll til bordet! :woot:
De har godterikalender også. Har gutter på 5 og 10.

Gutten min på 2.5 år har pakkekalender, klarte akkurat å komme i mål

5 år og snart 2. Pakket inn 48 gaver igår kveld :joyful:
Gleden til lille på snart 2 når han åpner: «wooow» når han ikke skjønner hva det er en gang:hilarious::hilarious:

Frøkna 2 år og 9mnd, har laget pakkekalender til henne. Litt diverse småting som f.eks. kritt til å tegne med ute på bakken, pepperkakeformer, selvlysende stjerner til å feste i taket, silikon spisebrikker, stilongser, litt snop på lørdagene, liten lommelykt, kjøleskapsmagneter. Ja, litt småtteri som hun trenger og ting hun syns kan være gøy.

Ingen kalender på storebror på 1 1/2år. Trur ikke han vil skjønne så mye av det, så venter til han blir eldre. :)

Ingen kalender på storebror på 1 1/2år. Trur ikke han vil skjønne så mye av det, så venter til han blir eldre. :)
Når lille her var halvannet hadde vi julestrømpe med nye ting hver morgen. Hadde kjøpt masse tilbehør til kjøkken som jeg viste hun ville få til jul så finn lekemat, øser, stekespader og en liten kjeks eller noe godt. Hver morgen løp hun bort til strømpen og syns det var spennende :)

Når lille her var halvannet hadde vi julestrømpe med nye ting hver morgen........Hver morgen løp hun bort til strømpen og syns det var spennende :)
Men han vet ikke nå hva han går glipp av, så da orker jeg rett og slett ikke å lage noe til han ;) har ikke energi til det i år heller med formen som har vært/tidvis er :)

Back
Topp