Jule- og desemberskravle :)

Disse små sier de utroligste ting.

Hadde noe på kontoret jeg skulle ha med hjem, og jeg skulle handle litt på vei til barnehagen så lot det stå.
Etter å ha hentet Lille U kjørte vi innom kontoret for å hente det.
Vi kom opp heisen og det første han så når han kom ut var et juletre og han ble helt i 100.
Så så han et til lengre borte i gangen mens han pratet masse om disse juletrærne.
Halvveis bort stoppet han opp ved en kollega av meg og jubler "Og der er julenissen"....
Haha, nydelig kommentar!

Åh, GUD så deilig det var med fredagskveld nå.. håper alle har en fin fredag:)

Åh, GUD så deilig det var med fredagskveld nå.. håper alle har en fin fredag:)
Har det, 2 unger sover, en er i dusjen før han skal legge seg, mannen er på julebord (vet enda ikke om han kommer hjem i kveld i det hele tatt) og jeg har stuen for meg selv :)

Jeg skjønner egentlig Lille U veldig godt, med det håret hans, skjegget og kroppsform ligner han egentlig veldig på en god gammeldags husnisse.
Og i dag hadde han i tillegg på seg en type gammeldags genser med knepping i halsen som var rød og fluffy og vest over
Haha, husnisse faktisk. Så han veldig for meg nå med den beskrivelsen.

Har det, 2 unger sover, en er i dusjen før han skal legge seg, mannen er på julebord (vet enda ikke om han kommer hjem i kveld i det hele tatt) og jeg har stuen for meg selv :)
Deilig det og da :) Hva skal du bruke "alenekvelden" til? Her var mannen på julebord forrige helg. Kosa meg med film som jeg lenge har hatt lyst å se, men mannen ikkw :)

Deilig det og da :) Hva skal du bruke "alenekvelden" til? Her var mannen på julebord forrige helg. Kosa meg med film som jeg lenge har hatt lyst å se, men mannen ikkw :)
Sitter og ser på Hemlock Grove.
Har 2 episoder igjen av siste sesong

Regner med å få vite det rundt kl 23 om mannen kommer hjem i kveld eller ikke

Har alle en fin fredagskveld? :)

Back
Topp