Jule- og desemberskravle :)

Det skal jeg også se :) Spennende med finale uke, selv om jeg egentlig ikke helt verst hvem jeg heier på. Noen favoritter?

Vanskelig... syns Kjetil fortjener å vinne. Syns samtidig Tonje har gjort en god figur :) Du da?

Ja.... :( Det skjønner jeg godt! Husker når jeg holdte på sånn, så hadde jeg Netflix på mobilen og øreklokker :p Siden minsta roa seg så lenge jeg var i synsvidde, så satt jeg med ryggen til sprinkelsenga og så på film .
I fjord vinter hadde vi også en runde og da hørte jeg på lydbok, tror nesten jeg må gjøre det nå også. Oppdager hun at jeg ser på film eller noe så er løpet kjørt tror jeg:p

Vanskelig... syns Kjetil fortjener å vinne. Syns samtidig Tonje har gjort en god figur :) Du da?
Tror jeg er ganske enig med deg :) Men har ikke hatt noen sånne klare favoritter i år som tidligere egentlig. Men har vel heiet mest på Kjetil. Spent på Dineke nå da som sa at hun gleda seg til å overraske med ferdighetene sine som hun ikke har vist, i finaleuka.

Tror jeg er ganske enig med deg :) Men har ikke hatt noen sånne klare favoritter i år som tidligere egentlig. Men har vel heiet mest på Kjetil. Spent på Dineke nå da som sa at hun gleda seg til å overraske med ferdighetene sine som hun ikke har vist, i finaleuka.

Ja det blir spennende.. har ikke helt sansen for henne.. Har heller ikke helt sansen for at Kjetil ikke har utfordret seg selv mer, han har holdt seg mye til oppgaver han kan.. men syns ingen har utpekt seg så veldig denne sesongen..annet en et par av de som har blitt sendt ut :P

Jeg vant forrige mnd (to kostymer fra dekorama), og syns det var utrolig gøy! Jeg vinner så og si aldri noe :D den kommer jeg til å leve lenge på:hilarious:
Så moro!! Har vunnet to ganger før, mens jeg var gravid. Da brukte jeg mye tid på forumet :D

Ja det blir spennende.. har ikke helt sansen for henne.. Har heller ikke helt sansen for at Kjetil ikke har utfordret seg selv mer, han har holdt seg mye til oppgaver han kan.. men syns ingen har utpekt seg så veldig denne sesongen..annet en et par av de som har blitt sendt ut :p
Er mye jeg har hatt sansen for når det gjelder Kjetil, men også flere ting jeg ikke har vært så fan av..
Joda.. Noen har jo utpekt seg litt mer enn andre ;)

Er mye jeg har hatt sansen for når det gjelder Kjetil, men også flere ting jeg ikke har vært så fan av..
Joda.. Noen har jo utpekt seg litt mer enn andre ;)

Ja, men de er jo sendt hjem :hilarious:

Enig :) Satser på Tonje og Kjetil i morgen da!
Det får vi gjøre! Gjetter at det er nettopp det som blir utfallet også, ut fra oppgavene de skal i gjennom. Har lenge sagt at jeg tipper det blir Tonje og Kjetil i finalen. Det er jo ikke akkurat usannsynlig nå. Spennende blir det i hvert fall :)

Det får vi gjøre! Gjetter at det er nettopp det som blir utfallet også, ut fra oppgavene de skal i gjennom. Har lenge sagt at jeg tipper det blir Tonje og Kjetil i finalen. Det er jo ikke akkurat usannsynlig nå. Spennende blir det i hvert fall :)

Absolutt :)

Ble sittende å se serie og strikke hele kvelden. Bør vel komme meg i seng snart. 0039 og enda oppe.

Back
Topp