Håper formen er bedre nåSkikkelig elendig form. Og jeg skjønner ikke hvorfor - sliten, lei, kvalm, vondt i hodet, trøtt men får ikke sove, rett og slett helt tom![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper formen er bedre nåSkikkelig elendig form. Og jeg skjønner ikke hvorfor - sliten, lei, kvalm, vondt i hodet, trøtt men får ikke sove, rett og slett helt tom![]()
Dagene fyker unna nåkke noen skravledag for min del, men tid for natta. Ny dag og nye muligheter i morgen og jeg er defnitivt nødt å begynne å bli klar for jul for nå skjer det fort fremover.
Sjeldnere og sjeldnere hvit jul her på Østlandet ogsåGjør ikke det nei.
Oppvokst på vestlandskysten er jeg ikke avhengig av snø for julestemning. Jeg synes det er koselig med hvit jul men det er slett ikke hvert år det skjer.
Høres ut som dere har en travel hverdag![]()
Det er jo en koselig julesysselDet vil jeg tro, jeg har ikke pakket inn en eneste gave enda jeg.
Det er godt jobbetMen alle 101 kalenderpakker er pr i dag ordnet/levert/hengt opp.
Masse god bedringDet er helt sykt hvor plaget hun blir med tenner. I tillegg forkjølet /skikkelig nesetett og ca 39 i feber. Frostanfall og vonde ører. Så nå blir det en tur til legen idag.
HahaDet blir ikke jul uten
Men jeg ser for meg at vi finner lillejenta i toppen av treet etter 5 min liksom![]()
SkjønnerVi har en hverdag som er rimelig full, og derved fort tipper over i hektisk når det tilkommer noe ekstra, som tannlege og styremøter her og der.
Det er jo en del av livet vi har valgt. Vi er to voksne og tre barn. Han i styret for barnehagen (som er foreldreeid og derfor er styret altså foreldre) og styreleder i idrettslaget, jeg styreleder i korpset (og derved nøkkelansvarlig) og sitter i fau. Så det er et og annet møte og ting vi lå følge opp.
Så flink og effektiv du erJa! Heldigvis litt roligere i går, selvom jeg ryddet hele leiligheten og kvittet meg med nok ting til å fylle en subaru forresterhaha og var på julegrantenning.
Litt roligere i dag. Tok hjemmedag med 4åringen. <3
Er med på mange selvJeg deltar på et par adventskalendere på nett, men vinner vel ikke i år heller. Men en kan jo ikke la være å prøve![]()
Dagene fyker unna nå![]()
Det hørtes voldsomt utMin har ikke noe valg
Sjeldnere og sjeldnere hvit jul her på Østlandet også![]()
Pengene flyyyrBlirblakk
Blir koseligTil kiel
Fikk du ryddet?Rydde entreen sier listen min at jeg skal gjøre i dag.
På en måte ser den ikke så ille ut. På den annen side er der sikkert 30 jakker/dresser/bukser og hyllene er fulle av alt mulig rart så definitivt behov for å rydde.
Husker ikke helt, men tror det var mellom 1-2uker. Hun var helt hysterisk ved legging, reiste seg og hylgråt av full hals. Hadde flere ordentlige oppvåkninger på natt. Hun har alltid hatt et skikkelig godt sovehjerte, så vi fikk helt sjokk over hva som skjedde![]()
Det er jo en koselig julesyssel![]()
Koselig å se deg igjenDa tok jeg meg en titterunde inn her igjen jeglitt lenge siden sist. Artig å se at mange av dere "gamle travere" holder fortet
![]()