Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er ikke såå glad i risgrøt generelt, og denne var lagd på laktosefri melk. Aner ikke om det var den som gjorde det, men grøten smakte ikke som vanlig![]()
Når reiser dere?Nei bare kose oss på julemarked
Jeg og. For å bare si at nå drar vi hjem er aldri godt nok for deNoen ganger er den kveldsstellingen utrolig kjekk å ha for å komme seg hjemjeg synes ofte det er greit å ha en unnskyldning for å dra hjem.
God natt,Nei... Må prøve å legge fra meg BV og sove. Lille våkner vel snart, og greit med litt søvn før det
Dere må ha ei god natt![]()
På torsdagNår reiser dere?![]()
Nei, da har hun nok puttet oppi noe annet rartLaktosefri melk smaker veldig likt vanlig melk, men er gjerne bittelitt søtere. Gav nok ingen usmak i grøten den![]()

Oi daPreklampsi - kramper- haste sectio og komplikasjoner med barnet og flere operasjoner for å stanse blødning hos mor
Man må bare gjøre det beste utav detMed regn og grønn plen?neida, koselig med kalender og rampenisse
og vi har vært på koselig teater i dag og på julegrantenning, så dagen ble ikke så værst tross for mangel på snø.
![]()
Det er mannen sin detFlinke mannen som la sammen alle klærne jeg dro ut![]()
Har pyntet et tre vi ogsåTidlig i år. Men juletreet er oppe haha3 åringen har spurt så lenge, og. Jeg ville ha julestemning. Så da gjorde vi det bare. Ekstreeemt koselig og ungene pyntet ivrig
Eehh...nei?!Bare jeg som syns tiden går ekstremt sakte mot Jul?![]()
Man må bare gjøre det beste utav detværet rår man ikke over dessverre..