Jule- og desemberskravle :)

Jeg er ikke såå glad i risgrøt generelt, og denne var lagd på laktosefri melk. Aner ikke om det var den som gjorde det, men grøten smakte ikke som vanlig :p

Laktosefri melk smaker veldig likt vanlig melk, men er gjerne bittelitt søtere. Gav nok ingen usmak i grøten den :P

Noen ganger er den kveldsstellingen utrolig kjekk å ha for å komme seg hjem :p jeg synes ofte det er greit å ha en unnskyldning for å dra hjem.
Jeg og. For å bare si at nå drar vi hjem er aldri godt nok for de :p så å ha ungenes rutiner som unnskyldning er veldig greit tidvis :p

Da er det nok min tur til å hoppe i køya. Natta :) ut i morgen å kjøpe nye utelys. De funka visst ikke lengre de vi hadde fra ifjor :/

Laktosefri melk smaker veldig likt vanlig melk, men er gjerne bittelitt søtere. Gav nok ingen usmak i grøten den :p
Nei, da har hun nok puttet oppi noe annet rart :p slet litt med å smake eksakt, men følte kanskje det smakte litt nøtteaktig (nei, ingen mandel) :shy:

Ææh, minsten må snart sove litt, styrt en time nesten. Jeg er møkklei av sykdom her og sykdom der :dead:

God morgen

3. Desember allerede!

Med regn og grønn plen? :p neida, koselig med kalender og rampenisse :D og vi har vært på koselig teater i dag og på julegrantenning, så dagen ble ikke så værst tross for mangel på snø. :D
Man må bare gjøre det beste utav det:D været rår man ikke over dessverre..

Tidlig i år. Men juletreet er oppe haha :p 3 åringen har spurt så lenge, og. Jeg ville ha julestemning. Så da gjorde vi det bare. Ekstreeemt koselig og ungene pyntet ivrig
Har pyntet et tre vi også:D i hallen da. Er sååå koselig!❤️

Man må bare gjøre det beste utav det:D været rår man ikke over dessverre..

Gjør ikke det nei.

Oppvokst på vestlandskysten er jeg ikke avhengig av snø for julestemning. Jeg synes det er koselig med hvit jul men det er slett ikke hvert år det skjer.

Hadde bestemt meg for å ikke kjøpe nisselue i år, vi kjøper jo hvert eneste år, og det er jo bare tull når vi har så mange liggende.

Så nå står vi her da, nissefest på skolen og finner ikke en eneste nisselue......

Back
Topp