Kanskje bare legge degSkikkelig elendig form. Og jeg skjønner ikke hvorfor - sliten, lei, kvalm, vondt i hodet, trøtt men får ikke sove, rett og slett helt tom![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje bare legge degSkikkelig elendig form. Og jeg skjønner ikke hvorfor - sliten, lei, kvalm, vondt i hodet, trøtt men får ikke sove, rett og slett helt tom![]()
Åh, gøy. Julegavehandling eller?Kiel
Så deilig da, hvis det faller i smak så klart. Langt utpå nyåret hun kommer?Lov å håpe
De får ekstremt mye da, har vel nesten ikke kjøpt ett plagg selv
Nei bare kose oss på julemarkedÅh, gøy. Julegavehandling eller?
He he ehm ja, i aprilSå deilig da, hvis det faller i smak så klart. Langt utpå nyåret hun kommer?
Noen ganger er den kveldsstellingen utrolig kjekk å ha for å komme seg hjemJepp. Greit å ha tidsskjema på kveldsstell. Ungene måtte bade før de la seg og liker ha litt tid. Så da måtte vi hjem tilslutt![]()
Du ogNatta og sov godt
God bedringSkikkelig elendig form. Og jeg skjønner ikke hvorfor - sliten, lei, kvalm, vondt i hodet, trøtt men får ikke sove, rett og slett helt tom![]()
Kanskje bare legge deg![]()
Så spennende daHe he ehm ja, i april
Derfor sommertøy
Så får vi se hva broren min å kjæresten venter , kanskje de får noe sv det
Takk takkDu og
Ja de skulle jo visst det allerede men legen hadde glemt å sende papireneSå spennende da![]()
Nattakke noen skravledag for min del, men tid for natta. Ny dag og nye muligheter i morgen og jeg er defnitivt nødt å begynne å bli klar for jul for nå skjer det fort fremover.
TakkGod bedring
Det gjør det helt klartkke noen skravledag for min del, men tid for natta. Ny dag og nye muligheter i morgen og jeg er defnitivt nødt å begynne å bli klar for jul for nå skjer det fort fremover.
Kjipern..Ja de skulle jo visst det allerede men legen hadde glemt å sende papirene
Ja de vil visst vite såKjipern..
Natta og sove godtNei... Må prøve å legge fra meg BV og sove. Lille våkner vel snart, og greit med litt søvn før det
Dere må ha ei god natt![]()