Jule- og desemberskravle :)

Usj, for en en slitsom natt med mye amming! Sov 2 timer mellom tp amminger, ellers var det 1 time med søvn et par ganger, og 45 minutter de to siste gangene nå. Er nødt til å sove mer hvis han sovner igjen!

Herlig:) vi har ekte tre, så vi venter til rett før juleaften.
Da må dere vente ja.

Vi venter også og pynter sånn 22.12 eller noe sånn (dato varierer fra år til år, men like før)
Vårt er kunstig av hensyn til allergier (mannen spøker med at det hadde vært lurt med et ekte Min mor mister nemlig stemmen da...) men holder på tradisjonen om å pynte til jul rett før jul likevel.

Usj, for en en slitsom natt med mye amming! Sov 2 timer mellom tp amminger, ellers var det 1 time med søvn et par ganger, og 45 minutter de to siste gangene nå. Er nødt til å sove mer hvis han sovner igjen!
Huffda. For meg er det du beskriver en god natt :hilarious: så jeg misunner deg om det er bedre enn dette til vanlig. Og forstår godt det er frustrasjon ute og går når det er dårligere. :sorry: håper natten blir bedre, at du evt får en hvil på dagen idag.:angelic:

Idag skal vi til min tidligere stemor og spise grøt. Egentlig skal vi være ute, men usikker hvordan det blir nå siden det pøser ned :sorry:

Økedøgn på gang?

Mine unger får en kule hver i kalenderen den dagen vi pynter treet.

Jeg vil bare si... gang det med tre unger og ... ganske mange år før de skal ha dem med seg til eget hjem.

Neste år tror jeg ungene mine like godt får et sånt lite tre til å ha på rommet sitt med kulene sine på... Vårt har ikke plass til stort flere...
Jo, det kan bli mange. Men vet ikke hvor lenge det varer at de synes det er gøy. Plutselig er de 7 eller 8 og synes ikke det er gøy lengre, og da er det ikke så mange kuler likevel :p

Trøtt som en strømpe! Totalt sett har jeg nok fått nok søvn, men det ble nok litt oppstykket. Måtte kaste ut eldste av senga midt på natta. Litt usikker på når hun kom inn til oss. Sto opp kl 9 i dag, og har brukt lang tid på frokost.

Trøtt som en strømpe! Totalt sett har jeg nok fått nok søvn, men det ble nok litt oppstykket. Måtte kaste ut eldste av senga midt på natta. Litt usikker på når hun kom inn til oss. Sto opp kl 9 i dag, og har brukt lang tid på frokost.
Håper energien kommer seg sa utover dagen æ

Satser på du får sove mer senere

Jo, det kan bli mange. Men vet ikke hvor lenge det varer at de synes det er gøy. Plutselig er de 7 eller 8 og synes ikke det er gøy lengre, og da er det ikke så mange kuler likevel :p
Min eldste er ti og forventer absolutt fortsatt kule. Det er tradisjon.

Da må dere vente ja.

Vi venter også og pynter sånn 22.12 eller noe sånn (dato varierer fra år til år, men like før)
Vårt er kunstig av hensyn til allergier (mannen spøker med at det hadde vært lurt med et ekte Min mor mister nemlig stemmen da...) men holder på tradisjonen om å pynte til jul rett før jul likevel.
Hadde nok ventet til nærmere jul vi også altså - hvis vi hadde hatt kunstig. Og jeg ønsker meg kunstig pga all barnåla som vi støvsuger bort frem til sommeren.

Jeg tror jeg har vært trøtt som en strømpe i 3 uker i strekk. Og kan egentlig ikke klage på for lite søvn hver dag.

Koselig med lang frokost da:)

Back
Topp