B
Bellabanan
Guest
3-4 er drømmen
men må først komme i mål med nr 2
men må først komme i mål med nr 2Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
men må først komme i mål med nr 2Min drøm er tre barn, mannen vil helst ha to.. må vel først ha nr en, kanskje vi ikke orker fler om veien blir latterlig lang
og at nr 1 sitter så fort som overhode mulig
2, har null, og er 35 år så vi får se om det blir noen i det hele tatt
tvillinger!Drømmer om tre her også, mannen synes to holderKan hvertfall ikke se for meg at det blir tre IVF-barn, det orker jeg nok ikke. Så håper i første omgang om en, og aller helst to!
Så kan jeg drømme om en hjemmelaget bonus etter det kanskje![]()

jeg føler egentlig at jeg alt har fått den mirakel babyen min, med tanke på hvor vanskelig det er å få flere og at hun ble til naturlig. Ønsker at dere alle får de barna dere ønsker
krysser fingrene for oss!! er ikke lett å si at slik skal det bli, når ikke universet er med på planen
men lykkes skal vi alle sammen
Tenker det sammeAlltid ønsket 3, men blir ikke mer enn 2 med prøverør! Kommer det en hjemmelaget mirakelspire i tillegg så er den mer enn velkommen[emoji173]️[emoji173]️

Jeg drømmer om 2 barn. Har alltid sett det som det optimale antallet. Skulle jeg ende opp med ett barn er jeg så klart taknemmelig for det, og skulle det bli 3 er det hjertelig velkommen! Foreløpig har vi ingen, men jeg er 29 og har ennå noen år på meg!
Mannen synes 2 er passelig. Han nekter å eie en syvseters familiebil![]()