Hvor mange barn vil dere ha?

Min drøm er tre barn, mannen vil helst ha to.. må vel først ha nr en, kanskje vi ikke orker fler om veien blir latterlig lang

Drømmer om 3, men må nok se an om vi ikke får nr 2 veldig snart.

Alltid ønsket 3, men det blir nok bare med 2 (om vi skulle være så heldige!) pga alder

Drømmer om tre her også, mannen synes to holder ;) Kan hvertfall ikke se for meg at det blir tre IVF-barn, det orker jeg nok ikke. Så håper i første omgang om en, og aller helst to!
Så kan jeg drømme om en hjemmelaget bonus etter det kanskje :happy:

Har to, håper på tre. Men veldig takknemlig for de to vi har når veien mot barn ble som den ble.

Alltid ønsket 3, men blir ikke mer enn 2 med prøverør! Kommer det en hjemmelaget mirakelspire i tillegg så er den mer enn velkommen[emoji173]️[emoji173]️

Drømmer om to, har en fra før. Ruger på to egg nå, så hvem vet- plutselig får vi tre❤️

Min drøm er tre barn, mannen vil helst ha to.. må vel først ha nr en, kanskje vi ikke orker fler om veien blir latterlig lang

Krysser fingrene for at dere får alle de barna dere vil ha:Heartred og at nr 1 sitter så fort som overhode mulig:smiley-angelic001

Drømmer om tre her også, mannen synes to holder ;) Kan hvertfall ikke se for meg at det blir tre IVF-barn, det orker jeg nok ikke. Så håper i første omgang om en, og aller helst to!
Så kan jeg drømme om en hjemmelaget bonus etter det kanskje :happy:

Håper sånn for deg! Krysser alt for at ønskene blir oppfylt:Heartbigred

Liker tanken til flere med en bonus spire:Heartred jeg føler egentlig at jeg alt har fått den mirakel babyen min, med tanke på hvor vanskelig det er å få flere og at hun ble til naturlig. Ønsker at dere alle får de barna dere ønsker:Heartred krysser fingrene for oss!! er ikke lett å si at slik skal det bli, når ikke universet er med på planen:knegg: men lykkes skal vi alle sammen:happy:

Jeg har alltid ønska meg tre. Samboer to.
Men jeg har brukt 12 år, til nå, på første, og tre av de med samboer nå. Så vi får se...
Håper på to. Slippe enebarn. Men det får tida vise

Jeg drømmer om 2 barn. Har alltid sett det som det optimale antallet. Skulle jeg ende opp med ett barn er jeg så klart taknemmelig for det, og skulle det bli 3 er det hjertelig velkommen! Foreløpig har vi ingen, men jeg er 29 og har ennå noen år på meg!

Mannen synes 2 er passelig. Han nekter å eie en syvseters familiebil :hilarious:

Jeg drømmer om 2 barn. Har alltid sett det som det optimale antallet. Skulle jeg ende opp med ett barn er jeg så klart taknemmelig for det, og skulle det bli 3 er det hjertelig velkommen! Foreløpig har vi ingen, men jeg er 29 og har ennå noen år på meg!

Mannen synes 2 er passelig. Han nekter å eie en syvseters familiebil :hilarious:

Mange femsetere du får plass til 3 barn i. ;) (Måtte bare nevne det. :p)

Back
Topp