Gir barna dine julegaver til venner?

Nei, men han miste gir til nabogutten som går i klassa.. vi har fått med de på julaften, og da må vi hive oss rundt å ordne gave til de også..
så i år skal vi kjøpe noe i god tid.
For ca 50-10 kr. Bare en liten ting

Ja, de gir til noen venner. Hender de lager noe selv, om de kjøper noe holder vi oss til kr.100-200

Min gjør det men jeg har satt maks antall , ellers hadde vi blitt ruinert.
I fjor gav han Kinogavekort

Ja, de to eldste gjør det. Til maks tre venninner, og for rundt en hundrelapp hver.

Vi har stor familie og eldste på 7 har mange vennar :)
Når ho blir eldre og har ein del eigne pengar så kjøper ho sjølvsagt til den ho vil.
Men slik som det er no har me ikkje økonomi til å kjøpe gåve til alle vennane hinnar :)

Ja, for en 50 lapp ca.

Nei, har ikke gjort det enda. :)

Nei. Hun sa her en dag ar hun ville kjøpe julegave til en venninne i klassen, men jeg sa hun kunne heller tegne en tegning til henne. Dessuten er de bare 7 i klassen og det blir feil å kjøpe gave til bare én når de er en såpass liten og sammensveiset klasse.
Vi diskuterte det vel litt også på et møte at det var for tidlig (1. klasse) og unødvendig.

Nei. Hun sa her en dag ar hun ville kjøpe julegave til en venninne i klassen, men jeg sa hun kunne heller tegne en tegning til henne. Dessuten er de bare 7 i klassen og det blir feil å kjøpe gave til bare én når de er en såpass liten og sammensveiset klasse.
Vi diskuterte det vel litt også på et møte at det var for tidlig (1. klasse) og unødvendig.

Bare 7 i klassen? Veldig liten skole hun går på? Skjønner valget ditt :)

Har hendt at eldste har gitt gaver til kompiser av han. Får vi råd i år skal han få lov til å kjøpe noen smågaver til de i år også :happy:

Back
Topp