Selvbruning

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Noen med tips til en god selvbruningskrem/mousse? Jeg er så bleik for tiden at halve hadde vært nok :hilarious: Den må være enkel å påføre, ikke lage skjolder og IKKE lukte! Klarer ikke den lukten :rolleyes:
 
Er det noen som driver med selvbruning enda? Var jo sånt vi gjorde for 15 år siden :p

MEN, jeg syns alt sånt lukter. Men mener jeg brukte en fra Dove, som gav en fin farge, uten å være altfor mørk. De har selvssagt gjort om på designet sitt, så vet ikke hvilken type jeg brukte, men den gang fantes det to nyanser. Jeg likte den lyseste.
 
Er det noen som driver med selvbruning enda? Var jo sånt vi gjorde for 15 år siden :p

MEN, jeg syns alt sånt lukter. Men mener jeg brukte en fra Dove, som gav en fin farge, uten å være altfor mørk. De har selvssagt gjort om på designet sitt, så vet ikke hvilken type jeg brukte, men den gang fantes det to nyanser. Jeg likte den lyseste.
Haha, ja tro det eller ei :hilarious:
Jeg brukte også dove den gang da, men den lukter jo verre enn verst :arghh:
 
Jeg likte cosmica sin sun kissed. Bruker bare spray nå, om jeg skal noe spesielt, mannen er heldigvis flink.
 
Anbefaler deg å bruke en slik hanske ved påføring og skrubbe godt. Samt ikke handle den billigste ;)
 
Sunspa (liker fitness-spray bedt) eller jet set sun synes jeg er veldig gode, blir fin farge og lukter ikke noe særlig :)
 
Decleór sin synes heg er veldig bra. Men må skrubbe kroppen skikkelig først.

Jeg skal snart på julebord, og det hadde gjort seg med litt farge på armene når en skal pynte seg med kjole.

Men er i svømmehallen så ofte, og da vises det hvertfall at det er sjollete når en ikke får tatt rygg og hele kroppen..
 
Bruker st. tropez sin mousse :)
Synes alle lukter, men ifylgje meg så lukter den ikkje så gale :p
For å ikkje få skjolder er det viktig å bruke sånn hanske :)
Og moussen synes eg er enklare å få det fint utført med :)
 
Jeg bruker moriz? sin mousse! Med påføringshanske. Får så fin farge av den siden den er «grønn» og ikke oransje/brun. Viktigste er å skrubbe godt først, fukt fult fukt er nøkkelen til fin, jevn og holdbar farge:happy:
 
Back
Topp