Hvem vet at du er gravid?

Bare mannen som vet her. Drømte i natt at vi fortalte det til min familie, våknet med en sikkelig fæl følelse å håpa på å ta det tilbake. Deilig å vite at ingen vet det likevell !!

Aaaaltfor mange som vet:hilarious::hilarious: pappaen vet, min far, mine to søstre, min mormor, tanter, onkler, mange venninner og kamerater, kollegaer:D Jeg kan bare IKKE holde kjeft:joyful: (når det gjelder noe om meg selv, sladrer ikke på andre:p) Så håper ikke karma biter meg i leggen siden så mange vet....:confused:

Mange som vet her også gitt... mine foreldre og søsken, alle på jobb og flere venner.... :p Er visst litt dårlig på å holde dette hemmelig :smiley-ashamed005

Synes det er mye mer ok å fortelle tidlig nå enn sist... eller jeg ser ikke helt grunn til å la være

Mannen min , sjefen min ( hun var første jeg møtte etter testen ble tatt på julebord ) 3 venninner og foreldrene mine ;-) alle er støttende og gode å ha noe. Graviditeten var veldig uplablagt og jeg sleit mye de første dagene med åssen jeg skulle klare dette igjen.

Flere får nok ikke vite noe før vi er nådd de magiske 12 ukene i januar.

Fant ut i dag, og sa det med en gang til mannen. Han sa det til sin mor og jeg fortalte en venninne. :rolleyes:
Skal fortelle min nærmeste familie i helga. Så forteller nok mannen å til noen av sine nærmeste venner og broren antar jeg..
Mange får vite det fort her :p Første graviditet da, og vi har vært åpen om at vi skal forsøke om ikke lenge. Så hadde ikke likt å holdt det hemmelig
Jeg blir ikke å fortelle det til kollegaer på en god stund. Håper jeg ikke blir avslørt på julebordet i morgen :woot:

Kunne tenke meg og fortalt det til familie tidlig denne gang, men skal prøve og vente til julaften. Synest det hadde vært så stas :cat:

Bare mannen vet det her:)
Vet ikke sikkert hvor langt jeg er på vei heller, men skal på ultralyd 21 des.
Vet ikke hvorfor, men gruer meg litt til å si det?! Jeg er rar. :p

Kunne tenke meg og fortalt det til familie tidlig denne gang, men skal prøve og vente til julaften. Synest det hadde vært så stas :cat:
Jeg har også egentlig lyst til å fortelle det nå, men synes det er mye gøyere å vente til jul!

Bare mannen vet det her:)
Vet ikke sikkert hvor langt jeg er på vei heller, men skal på ultralyd 21 des.
Vet ikke hvorfor, men gruer meg litt til å si det?! Jeg er rar. :p
Helt ærlig så gruer jeg meg selv, har ikke lyst til å fortelle det til så mange. Men vi skal på parmiddag i kveld og da blir det ikke lett å skjule det at jeg ikke tar et glass vin til maten. Jeg vet at de vi skal på besøk til er selv prøver, men vet ikke om de har lykkes. blir Spennede å se i kveld :)

Back
Topp