Julegaver

Mamma16

Glad i forumet
Julibarna 2019
Hvem har du kjøpt julegave til og hva har du kjøpt? :joyful: Trenger litt inspirasjon til julegavehandelen.

Har ikke kommet så langt i gavehandlinga enda, men det jeg har kjøpt er noen bilderammer (med plass til fire bilder i) til to tenåringsjenter jeg er tante til, så kan de fylle den med bilder av venner eller hva de ønsker selv..

Handler ofte inn gaver jeg vet at mitt barn ønsker/trenger. Så "selger jeg" de til besteforledre og tante/onkler. Så slipper de stresse me gavehandling, og vi blir alle fornøyde :joyful:

Uff.. ikke begynt litt engang med julegavene.. skulle begynt i sommer engang så jeg slapp sånn førjulsstress :wtf:

Uff.. ikke begynt litt engang med julegavene.. skulle begynt i sommer engang så jeg slapp sånn førjulsstress :wtf:

Det kjenner jeg litt på og! Noen år når jeg har vært veldig tidlig ute har jeg syns det har vært litt kjedelig i desember, for jeg syns julegavehandling er så koselig. Men i år som jeg er så dårlig og ikke har overskudd til noe som helst, så kunne jeg ønske jeg hadde fått unna flesteparten i løpet av sommeren/tidlig høsten..

Har kjøpt til nesten alle. Er så mye mer kos å gjøre det litt og litt før desember kommer, så det ikke blir bare stress og mas. Er glad jeg gjorde unna en del før formen skrantet! :cat:

Gir gjerne bort ull til de godt voksne som har alt, eller kurv med matvarer de kan kose seg med.

Ferdig med med alle gaver! Nytt av året til de som har alt, er tallerkenvarmer. Dette er personer som er veldig glad i å lage mat og inviterer til middag. Kjøpt på kernia :)

Har bare tre igjen :happy: Herlig å være kommet så langt. Har vært tre uker på ferie og ville være ferdig før jeg dro. Pakkekalenderene til ungene er også klare! :couchpotato:

Back
Topp