Synarela etter sprøytestart!

Sitrus.

Gift med forumet
Nå ble jeg forvirret.. mente jeg hadde fått beskjed om/hørt at jeg skulle gå ned i dose til én spray morgen+kveld (ikke en på hver side) når jeg starta på sprøyter. Men leser på arket mitt nå at det står «bruker du mer enn 300IE halverer du nå spraydosen, dvs en spray morgen og en spray kveld».
Jeg bruker jo 150, så da skal jeg bare fortsette som før da? Altså med 2 doser (en i hvert nestebor) morgen og kveld. Hva har dere andre gjort?
Vet jeg kan ringe å spørre altså, men tar liksom litt tid før jeg får svar fra dem..

Høres riktig ut for meg... som da ikke har prøvd lang protokoll enda :hilarious: jeg hadde fortsatt med samme dose

Hehe, bra! Ser jo riktig ut liksom men skjønner ikke hvorfor jeg hadde tenkt at det skulle endres.. Gjort som før så langt i dag hvertfall :)
Fortsett med det frem til du får en annen beskjed, men ring inn og dobbeltsjekk

Jeg hadde 150 første forsøk og 225 på andre og halverte synarella etter sprøytestart likevel. Ring og sjekk for sikkerhets skyld men jeg vil tro du skal redusere.

Jeg reduserte ikke, hadde 225 Menopur .

Jeg har redusert siden til et spray morgen og kveld på alle mine forsøk. Alltid fått streng beskjed fra Riksen om at dette er viktig..

Jeg hadde 150 første forsøk og 225 på andre og halverte synarella etter sprøytestart likevel. Ring og sjekk for sikkerhets skyld men jeg vil tro du skal redusere.
Jeg reduserte ikke, hadde 225 Menopur .
Jeg reduserte jeg også, på alle doser jeg har gått på. 137,5 og oppover.
Jeg har redusert siden til et spray morgen og kveld på alle mine forsøk. Alltid fått streng beskjed fra Riksen om at dette er viktig..

Oj da er det mye forskjellig ute og går ja! Kan ikke skjønne annet enn at jeg skal fortsette som før etter å ha lest arket mitt om og om igjen. Men rart det gjøres så ulikt! Får ringe i morgen da..

Jeg har alltid redusert sprayen ved sprøytestart, og har aldri hatt sprøyter over 300 IE. :)

Jeg har alltid redusert sprayen ved sprøytestart, og har aldri hatt sprøyter over 300 IE. :)

Jøss, du også ja! Rare greier. Håper jeg får tak i dem i morgen, og satser på at det ikke skader at jeg fortsetter som før inntil da. Må være verre å ta for lite tenker jeg :confused:

Jøss, du også ja! Rare greier. Håper jeg får tak i dem i morgen, og satser på at det ikke skader at jeg fortsetter som før inntil da. Må være verre å ta for lite tenker jeg :confused:

Jeg har jo vært på Riksen/Ullevål, FS og Porsgrunn. Der er det nedjustering av nesespray uavhengig av sprøytedose, men det betyr ikke at det er likt for alle klinikkene likevel. :p

Jeg har jo vært på Riksen/Ullevål, FS og Porsgrunn. Der er det nedjustering av nesespray uavhengig av sprøytedose, men det betyr ikke at det er likt for alle klinikkene likevel. :p

Nei jeg vet, de liker jo å gjøre litt forskjellig så vi skal bli sånn passe forvirra ;) betyr vel antagelig at det ikke har så mye å si, men greit å føle seg sikker på at man gjør som bestemt likevel:wacky:

Fikk tak i dem i dag og fikk beskjed om å fortsette som før ja, med fire spray daglig! Så da er det tydeligvis litt ulikt rundt omkring, men hvertfall sikker på at jeg gjør rett ut i fra det jeg har fått beskjed om :)

Last edited:
Back
Topp