Føler du at du gløder?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marte

Guest
Eller er det litt for tidleg for graviditetsgloowen synes du? :P
Eller kanskje du berre er kvalm? :D

Føler meg litt rødglødende om natta, for da er jeg varm :D

Nei, fra spøk til alvor. Føler meg skikkelig trøtt i trynet for tiden, men er lykkelig samtidig. Håper det viser ;)

Uhm nei

Hehe, hva er det motsatte av å gløde?
Neida.. sjefen min sier jeg gløder, men selv føler jeg at jeg bare er ånden som går for tiden.. Fake it ‘till you make it, er det ikke det de sier? :angel8

Ikke akkurat nei. Mer typ grå og gusten :laughing001

Føler ikke at jeg gløder, men sier meg derimot fornøyd med at huden min er renere enn den har vært på en evighet :joyful:

Lite glød her også. Har et håp det skal komme etter hvert. Jeg ser heller ut som en dass. Trøtt og uggen. Heldigvis en jobb hvor det er innafor med løse koseklær :p

Jeg går rundt som det absolutte motsatte av å gløde, føler meg som en zoombie for tida. Kvalme og elendighet som setter meg totalt ut av spill.

Altså den gløden er ikke sporbar gjennom forkjølete drag, lite søvn og dvaskete hud. -skal si fra når den kommer;)

På ingen måte! Vi fortalte foreldrene mine om graviditeten i helgen og de sa at det hadde de nesten skjønt, for jeg hadde sett så sliten ut i det siste. Glød er det mao lite at her, heller uvanlig bleik/grå med mørke ringer under øynene :joyful:

Ikke mye glød her om dagen:wtf:
Vanskelig å gløde med hode hengende over en bøtte!

Back
Topp